1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از جدیدترین کیا اسپورتیج می تواند در ماه ژوئن + عکس

رونمایی از جدیدترین کیا اسپورتیج می تواند در ماه ژوئن + عکس

18 اردیبهشت 1400
  • 0

در حالی که شایعه قبلی کیا اسپورتیج جدید در ماه آوریل برای بازار ایالات متحده فاش نشده بود، گزارش جدیدی منتشر شد مبنی بر اینکه رونمایی جهانی به زودی اتفاق می افتد.

 طبق گزارش های جدید، که منابع خود را از کره جنوبی ذکر کرده اند، نسل بعدی کراس اوور کامپکت قرار است تولید خود را تا پایان ماه ژوئن آغاز کند. از همه مهمتر، بر اساس این گزارش ، تصاویر رسمی و به احتمال زیاد جزئیات اساسی را تا هفته های اول ژوئن خواهیم دید. پیش سفارش ها نیز تا آن زمان آغاز می شوند، اما این احتمال برای بازار کره بیشتر است.

BB1aZmQE.jpg

همانند شایعات قبلی، این خبر خیلی قطعی نیست زیرا در این مرحله هیچ چیزی تأیید نمی شود. ما قبلاً چندین عکس جاسوسی از آزمایش اسپورتیج را در محیط های مختلف دیده ایم که به ما نشان می دهد این مدل به زودی روکش استتاری خود را از دست خواهد داد. در این مرحله، انتظار می رود اسپورتیج جدید دارای یک سبک خاص باشد و به احتمال زیاد نشان جدید کیا را همانند سدان جمع و جور فورته که ماه گذشته رونمایی شد، حمل کند.

جزئیات دیگر در مورد کراس اوور کامپکت در حال حاضر کم است، اما نگاهی به هیوندای توسان جدید برای برخی از سرنخ ها طولانی نخواهد بود. شباهت های طراحی ممکن است اتفاق بیفتد.

با این اوصاف، شما می توانید از اسپورتیج بعدی انتظار داشته باشید که مجموعه ای از گزینه های پیشرانه را شامل شود که شامل بنزین، دیزل و سیستم های الکتریکی می شود. وجود این محصول البته به بازار بستگی دارد اما گزینه های پیشرانه و چهار چرخ محرک مطمئناً در اکثر کشورها وجود دارد.



نظرات