1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جزئیات جدیدی از پیکاپ ریویان R1T اعلام شد + عکس

جزئیات جدیدی از پیکاپ ریویان R1T اعلام شد + عکس

22 اردیبهشت 1400
  • 0

ریویان جزئیات جدیدی درباره R1T آینده خود را به اشتراک گذاشته است.

این یک وانت کاملا الکتریکی است که قرار است تابستان امسال به بازار بیاید. یکی از نگرانی های اولیه برخی از افراد در مورد R1T، اندازه کوچکتر آن در مقایسه با یک وانت سایز بزرگ بود. اکنون، ما دقیقاً می فهمیم که فضای آن چقدر است.

ریویان می گوید که مدل Gear Tunnel، 65 اینچ (حدود 5.5 فوت) طول دارد. همچنین کاملاً محصور و ضد آب است. به این ترتیب می توانید موارد مهم را در وانت نگهداری کنید بدون اینکه مجبور شوید همه آنها را درون کابین بگذارید.

همچنین این کامیون الکتریکی دارای یک صندوق عقب قفل شونده است که با 11 فوت مکعب، فضای دو کولر بزرگ را دارد. علاوه بر این، یک سکوی قابل جابجایی در کف، محفظه ذخیره سازی قفل شده "مخفی" را باز می کند. در زیر کف R1T دومین محل ذخیره سازی با قفل نیز وجود دارد. ریویان می گوید که این اتاق برای تایر یدکی فول سایز جای دارد. در زیر کف R1T فضای ذخیره سازی دیگری با قفل وجود دارد که می تواند لوازم یدکی با اندازه کامل را در خود جای دهد.

اندازه تختR1T ، 54 اینچ با درب عقب بالا است. قرار دادن درب عقب به سمت پایین طول تا 83.6 اینچ را افزایش می دهد. این وانت همچنین دارای یک صفحه تحمل بار است که فاصله بین بستر وانت و درب عقب را پوشش می دهد.

ریویان می گوید تحویل وانت الکتریکی R1T خود را از ژوئن امسال آغاز می کند. این گزارش می گوید افرادی که سفارش داده اند، می توانند تابستان امسال رانندگی با خودروی خود را تجربه دهند. تاریخ، مکان و جزئیات به زودی اعلام می شود.

20.jpg

19.jpg



نظرات