1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لو رفتن قیمت و مشخصات هوندا سیویک جدید + عکس

لو رفتن قیمت و مشخصات هوندا سیویک جدید + عکس

26 اردیبهشت 1400
  • 0

نسل جدید هوندا سیویک ۲۰۲۲ به تازگی معرفی شده است. شکل کلی این خودرو نسبت به نسل پیشین طراحی محافظه‌کارتری داشته اما در کابین آن تکنولوژی مدرن و طراحی دل‌نشینی دیده می‌شود. چیزی که هوندا در زمان رونمایی این خودروی محبوب ذکر نکرده قیمت سیویک ۲۰۲۲ بوده اما به خاطر انتشار برخی اطلاعات این موضوع به بیرون درز پیدا کرده است.

 

یکی از سایت‌های خبری مدعی شده هوندا جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو را به نمایندگی‌ها فرستاده و برخی تصاویر از این اسناد نیز در وب‌سایت‌ها منتشر شده است. رسانه‌ها با این برند ژاپنی برای تائید اطلاعات منتشر شده تماس گرفته اما هوندا فعلاً واکنشی به آن نشان نداده است.

2022-honda-civic-pricing-prices.jpg

اگر این اطلاعات درست باشند انتظار می‌رود تنها افزایش قیمت اندکی در اکثر تریم های سیویک ۲۰۲۲ نسبت به نسل پیشین اعمال شده باشد. ظاهراً قیمت مدل LX از ۲۱۷۰۰ دلار شروع می‌شود و در جدول زیر نیز می‌توانیم قیمت همه مدل‌ها را ببینیم:

تریم (فقط مدل سدان)

قیمت نسل جدید قیمت نسل قبل تفاوت
LX $۲۱,۷۰۰ $۲۱,۲۵۰

+$۴۵۰

Sport

$۲۳,۱۰۰ $۲۳,۰۵۰ +$۵۰
EX $۲۴,۷۰۰ $۲۴,۴۰۰

+$۳۰۰

Touring

$۲۸,۳۰۰ $۲۸,۳۰۰

بدون تغییر

افزایش قیمت سالانه در صنعت خودرو چیز جدیدی نیست مخصوصاً اینکه خودرویی وارد نسل جدید خود شود. نسل جدید هوندا سیویک یازدهمین نسل این خودرو بوده و نسخه سدان آن از نظر طول و فاصله بین محوری اندکی بزرگ‌تر شده است. البته تغییری در قوای محرکه ایجاد نشده و مدل پایه دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۵۸ اسب بخار می‌باشد. مدل‌های EX و تورینگ نیز به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو مجهز هستند هرچند این پیشرانه هم‌اکنون قدرت ۱۸۰ اسبی دارد. یک گیربکس CVT نیز تنها گیربکس در دسترس است.

honda-civic-sedan-6.jpg

شایان ذکر است قیمت‌های یاد شده فقط مختص مدل سدان بوده و نسخه‌های هاچبک و سیویک Si به همراه سیویک تایپ R جدید بعداً عرضه خواهند شد.

منبع پدال


نظرات