1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جاسوسی از بی ام و سری 7 مدل 2023 + عکس

جاسوسی از بی ام و سری 7 مدل 2023 + عکس

2 خرداد 1400
  • 0

بی ام و دوباره مشغول آزمایش نسل بعدی سری 7 با روکش استتاری کامل در پیست نوربرگ است و عرضه آن در نیمه دوم سال 2022 آغاز می شود.

 در حالی که روکش استتاری سنگین بسیاری از اسرار طراحی را پنهان می کند، چند مورد جدید قابل توجه وجود دارد که باید به آنها اشاره شود. به عنوان مثال، با نگاهی دقیق به گلگیرهای جلو می توان به بال های کوچک با دوربین اشاره کرد.

2023-bmw-7-series-spy-photo.jpg
فراتر از دوربین های جانبی عالی، این نمایه طراحی جدیدی از دسته درب را نشان می دهد که در ابتدا در شاسی بلند الکتریکی iX دیده می شود. بی ام و به برخی از دستگیره های سفید جعلی که درست بالای دستگیره واقعی زده اند، زده است اما اینها کسی را گول نمی زند. نمای جانبی به ما این امکان را می دهد تا نگاهی به داخل کابین بیندازیم، جایی که به نظر می رسد نمونه اولیه سری 7 دارای یک صفحه نمایش دوتایی است که از iX با نمایشگر اطلاعات و سرگرمی iDrive نسل هشتم به ارث رسیده است.

2023-bmw-7-series-spy-photo (1).jpg
یک معادل کاملاً الکتریکی چندین بار توسط بی ام و تأیید شده و نامi7 را دریافت می کند. گزارش های جدید نشان می دهند که یک مدل i7 eDrive45 چرخ دنده عقب پایه وجود دارد که نسخه های تمام چرخ محرک i7 xDrive50 و i7 M60 به آن پیوسته است. طبق همین گزارش، شایعه شده است که دومی بیش از 500 اسب بخار قدرت دارد. سری 7 تمام الکتریکی با تنظیمات مختلف باتری در اندازه های مختلف از 80 تا 120 کیلووات ساعت ارائه می شود.

سری 7 جدید از نظر طراحی و همچنین سخت افزار با ارائه قدرت الکتریکی خالص، با نسل فعلی فاصله اساسی خواهد داشت.

bmw-7-series.jpg



نظرات