1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز تصاویر جاسوسی از بی ام و X8 ملقب به "پراجکت راک استار"

درز تصاویر جاسوسی از بی ام و X8 ملقب به "پراجکت راک استار"

3 خرداد 1400
  • 0

به راحتی می توان از تولیدکنندگان خودرو با انبوهی از خودروهای شاسی بلند انتقاد کرد، اما واقعیت این است که شرکت ها برای کسب درآمد در این حرفه فعالیت می کنند و این چیزی است که این روزها فروش بهتری دارد.

 در حال حاضر، بی ام و در حال آزمایش اولین X8 در پیست نوربرگ است. برچسب های درب های جلو و سپر عقب نشان دهنده ماهیت الکتریکی در این نمونه اولیه است، در حالی که درپوش اضافی گلگیر جلوی راننده نشان می دهد این شاسی بلند عظیم دارای پیشرانه هیبریدی پلاگین است.

bmw-x8-spy-photos.jpg

به نظر می رسد نمونه اولیه دارای بدنه تولیدی باشد، اما مطمئناً چراغ های جلو و عقب نمونه های نهایی نیستند. بی ام و ممکن است یک طراحی چراغ جلو اسپلیت را انتخاب کرده باشد و شاید در زیر گوشه های کاپوت یک مجموعه نور جداگانه و کاملاً استتار شده وجود داشته باشد.

روکش استتاری در قسمت عقب با توجه به دو برآمدگی قابل توجه در درب عقب خیلی بزرگ، به نظر می رسد یک طراحی اسپرت و چراغ های عقب گسترده را پنهان می کند. 

BMW-X8-rendering-front-angle.jpg

یک آرایش اگزوز دوگانه از استتار به چشم می خورد و برخی می گویند این نمونه اولیه نشان دهنده پرچمدار X8 M است. گفته می شود این شاسی بلند که "پراجکت راک استار" لقب گرفته است، با عملکرد بالا از پیشرانه هیبرید پلاگین با قدرت حدود 750 اسب بخار از موتور توربو 4.4 لیتری V8 و یک موتور الکتریکی استفاده می کند. 

این موتور باعث می شود X8 M قدرتمندترین خودروی تولیدی از ب ام و باشد.



نظرات