1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. مدیران خودرو تیگو 8 پرو جدید را با چه امکاناتی عرضه می‌کند؟

مدیران خودرو تیگو 8 پرو جدید را با چه امکاناتی عرضه می‌کند؟

1 تیر 1400
  • 1

لوکس ترین محصول مدیران خودرو ، تیگو8  پرو پس از مدتها انتظار بالاخره قرار است وارد بازار کشور گردد ، و به زودی در طی چند ماه آینده رونمایی این خودرو برای عرضه صورت خواهد گرفت .

به لحاظ فنی تیگو8 پرو از یک موتور 2 لیتری توربو به قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن و از یک گیربکس 9 سرعته بهره میبرد . همچنین یک موتور 1.6 لیتری TGDI با قدرت  197 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتن در متر که توان لازم را در اختیار این شاسی بلند 7 نفره خانوادگی با طولی بیش از 4.7 متر میباشد قرار میدهد .

معرفی و بررسی تیگو 8 پرو در پیست آزادی

Chery-Tiggo-8-plus-18.jpg

مدیران خودرو تجربه موفقی را با عرضه تیگو7 برای رقابت با کراس اوورهای کره ایی آغاز کرد و به سرعت تیگو7 به عنوان محصولی شناخته شده  موقعیت خود را در بازار تثبیت نمود ، حال تیگو8  پرو به عنوان برادر بزرگتر از راه میرسد تا با شاسی بلندهای خانوادگی چون هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر و... به رقابت بپردازد .

تیگو8 پرو  به لحاظ رفاهی و ایمنی نیز آپشن های قابل توجهی دارد ، رادار نقطه کور ، سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد لغزش ، کنترل در سربالایی و پائینی ، 6 عدد ایربگ ( جلو- جانبی – پرده ایی و... ) از جمله امکانات مهم  ایمنی این خودرو میباشد .

Chery-Tiggo-8-Plus-2020.jpg

به لحاظ رفاهی نیز این خودرو دارای امکاناتی چون سقف پاناروما ، دوربین 360 اچ دی ( با کیفیت بسیار بالا ) ، صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی و سیستم گرمایش میباشند ، همچنین این خودرو دارای کول باکس و بازشدن برقی صندق عقب با حرکت پا میباشد که از تیگو8 پرو  یک شاسی بلند مجهز میسازد .

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو برای لوکس ترین محصول خود گارانتی خاص و خدمات ویژه ایی را در نظر خواهد گرفت .
 



نظرات

  • امیر امیر (2 تیر 1400 ساعت 06:37)

    شاسی بلنده مجهز تمام عیار!!!!
    دوربین ۳۶۰ درجه فول اچ دی!!!!!!
    گارانتی خاص و شرایط ویژه!!!!!!!!!!!!!!
    (به نظرم شرایط ویژه منظور استفاده از وازلین برا خریدارشه)
    بشتابید... دوتا بخر سه تا ببر... Made in china
    خو به جای پانوراما مثه رانا مینوشتید سقف شیشه ای؛ فرقی در اصل مسئله نمی‌کرد ... به نظرم