1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پورشه برای حدود 43 هزار دستگاه محصول تازه وارد تایکان فراخوان داد

پورشه برای حدود 43 هزار دستگاه محصول تازه وارد تایکان فراخوان داد

14 تیر 1400
  • 0

 پورشه در میانه مراحل برنامه ریزی مربوط به فراخوان جهانی آینده تایکان تمام الکتریکی خود قرار دارد.

این فراخوان با هدف رفع یک مشکل نرم افزاری که ثابت شده است باعث از بین رفتن ناگهانی نیرو در برخی موارد می شود، ثبت شده است.

Porsche-produces-the-low-cost-version-of-the-Tikan.jpg
گزارش های قبلی ادعا می کردند که برخی از مدل های تایکان در ایالات متحده به صورت ناخواسته به "حالت اضطراری" تغییر وضعیت داده اند. البته لازم به ذکر است که تاکنون هیچ تصادف یا جراحتی به طور رسمی گزارش نشده است.

گزارش شده است که در ماه مه 2021، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها تحقیق در مورد وضعیت را آغاز کرد. با این حال، باز هم این اطلاعات و جزئیات مربوط به آن از طرف افرادی گرفته شده است که نمی خواهند هویت آنها فاش شود. در یک پرونده در 17 مه، NHTSA این نگرانی را "از دست دادن قدرت تحرک در حین حرکت با هر سرعتی" توصیف کرد.

Porsche Taycan 2.jpg
طرفین با ارائه این اطلاعات نشان دادند که احتمالاً طی روزهای آینده اعلامیه رسمی در این باره اعلام خواهد شد. ما فراخوان های زیادی را در رابطه با خودروهای الکتریکی مشاهده کرده ایم. همانطور که خودروسازان به قلمرو جدیدی منتقل می شوند و فناوری پیشرفته تر می شود، انتظار داریم که این در سال های آینده این امر طبیعی باشد.

پورشه همچنین گزارش داده است که تایکان خود از قابلیت به روزرسانی نرم افزار بی سیم برخوردار است و لازم نیست که همه دارندگان تایکان برای نصب نرم افزار باید قرار ملاقات بگذارند و به نمایندگی مراجعه کنند.

taycan_01.jpg



نظرات