1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از آیون S؛ سدان لوکس چینی گک با مجموعه کاملی از امکانات + قیمت

رونمایی از آیون S؛ سدان لوکس چینی گک با مجموعه کاملی از امکانات + قیمت

آیون S؛ سدان لوکس چینی گک با مجموعه کاملی از امکانات + قیمت
12 مرداد 1400
  • 2

برند چینی گک در ایران بیشتر با نام گک گونو و گک ترامپچی شناخته می شود. ترامپچی با مدل سدان GA3S و کراس اوور GS5 و گونو با مدل شاسی بلند G5 در کشور ما عرضه شده است.

امروز سراغ یک سدان از خانواده آیون که از زیر مجموعه برند گک می باشد می رویم که با نام آیون اس شناسایی می شود. این سدان در بازار چین در بالاترین تریم حدود 30 هزار دلار قیمت دارد.


ابعاد

سدان الکتریکی آیون اس از منظر ابعاد برابر با 4768 میلیمتر در طول، 1880 میلیمتر در عرض و 1530 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها 2750 میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین 125 میلیمتر محاسبه شده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ آیون اس از منظر طراحی شرایط قابل قبول و البته جذابی را ارائه می دهد تا مشتری حس ملاقات با یک محصول باکیفیت را داشته باشد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

پیشرانه

در بخش پیشرانه از یک موتور الکتریکی 181 اسب بخاری با گشتاور 300 نیوتن متر استفاده شده است. باتری لیتیومی در ظرفیت های 49.4 و 58.8 کیلووات ساعت ارائه می شود که در نمونه قویتر برد حرکتی 510 کیلومتر را فراهم می کند.

برای شارژ کامل باتری با استفاده از شارژر معمولی به 9.5 ساعت زمان لازم است.

در بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه های 17 و 18 اینچی ارائه می شوند.

 

کابین و ایمنی

کابین آیون اس طراحی مد روز و باکیفیتی را ارائه می دهد که از امکانات آن می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگرهای دیجیتال ویژه اطلاعات کیلومتر و سیستم سرگرمی، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، صندلی با تنظیم الکتریکی، گرم کن و تهویه صندلی، استراحتگاه دست جلو و عقب، فرمان با قابلیت تنظیم عموق و ارتفاع، فرمان چرم، پاور ویندوز جلو و عقب، آینه های الکتریکی مجهز به گرم کن و تاشوی خودکار، سانروف، سنسور باران و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، ریموت استارت، سیستم ضد سرقت، رادار پارک، دوربین عقب، دوربین پانورامیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، سیستم پارک اتوماتیک، هدلایت اتوماتیک، نور پایین اتوماتیک، ایربگ کامل، ایزوفیکس صندلی  کودک و ... قابل اشاره هستند.

گفتنی است برخی از امکانات فوق فقط در حالت آپشن ارائه شده و موجب افزایش قیمت می شوند.

6.jpg

8.jpg

7.jpg

9.jpg

10.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات

  • فریبرز زنگنه فریبرز زنگنه (12 مرداد 1400 ساعت 10:57)

    انصافا خودروهای برند GAC ، خودروهای خوبی هستند . فروشش در امارات ، خیلی خوب بوده . اگر مونتاژش در ایران مجددا شروع بشه ، استقبال خوبی ازش میشه .

  • رامین رامین (12 مرداد 1400 ساعت 10:03)

    عمرا اگه به خودرو سازی ما برسن!!!! خخخخخخخخخخخ