1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از تویوتا GR86 با تیونینگ جذاب Gazoo Racing + عکس

رونمایی از تویوتا GR86 با تیونینگ جذاب Gazoo Racing + عکس

17 مرداد 1400
  • 0

بخش Gazoo Racing تویوتا، این بار مجموعه‌ای از قطعات را برای خودروی اسپرت GR86 معرفی کرده است. بسیاری از این قطعات در کانسپت GR، که اولین بار اواسط ماه ژوئن رونمایی شد، به نمایش درآمد، اما اکنون با جزئیات بیش‌تری در دسترس است.

Gazoo Racing یک تویوتا GR86 معمولی را انتخاب کرده تا آن را از همه نظر، چه ظاهری و چه فنی، تغییر دهد‌‌‌. نمای جلو با یک اسپلیتر و قطعاتی از جنس فیبرکربن پوشیده شده که طبق گفته‌ Gazoo نیروی رو به پایین را افزایش می‌دهد و مجرای بالای جلوپنجره، به عنوان ورودی هوا برای پیشرانه عمل می‌کند.

10.jpg

خروجی‌های هوا نیز روی قوس چرخ‌های جلو قابل مشاهده است و به از بین بردن درگ بدنه کمک می‌کند. گلگیرها 43 میلی‌متر پهن‌تر شده‌اند که تاثیر بسیاری روی حالت و چسبندگی خودرو به جاده دارد. از تغییرات و ویژگی‌های دیگر این کانسپت می‌توان به رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی، دیفیوزر کربنی، بال عقب فیبرکربنی و سیستم اگزوز منحصر‌به‌فرد برای بهبود کارایی، اشاره کرد.

11.jpg
دومین کانسپت GR86 که توسط Gazoo Racing رونمایی شد، ظاهر معمول‌تری دارد؛ اما تعدادی از قطعات جدید مانند سپر جلو، رکاب‌های سفارشی، سپر عقب و سیستم اگزوز اسپرت GR، را دارد.

تغییرات دیگری نیز مانند خروجی‌های روی گلگیر، روکش پنجره‌های جانبی برای بهبود جریان هوا، اسپویلر لبه‌ صندوق و رینگ‌های 19 اینچی، ایجاد شده و علاوه بر آن، در مخزن سوخت با ظاهر منحصربه‌فردی طراحی شده است.

13.jpg

به غیر از تغییرات و به روز رسانی‌های ظاهری، یک کیت تعلیق مخصوص شده است. همچنین Gazoo Racing ترمزهای بزرگ‌تری را برای تویوتا GR86 در نظر گرفته است.

تغییرات و اصلاحات، به داخل خودرو نیز کشیده شده؛ قطعات با تریم‌های مختلف، زانوبند و روکش فیبرکربن کلیدها، از جمله ویژگی‌های کابین است.

منبع باما


نظرات