1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لندروور سری IIA کلاسیک به محصولی الکتریکی تبدیل شد + عکس

لندروور سری IIA کلاسیک به محصولی الکتریکی تبدیل شد + عکس

18 شهریور 1400
  • 0

کمپانی بریتانیایی اِوِراتی Everrati از نسخه تمام الکتریکی لندروور سری IIA کلاسیک رونمایی کرد.

این خودرو از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۱ تولید شد و اِوِراتی برای هماهنگی بهتر این خودرو با دنیای مدرن تغییرات بسیار زیادی را در آن اعمال کرده است. کلیه قطعات خودرو از هم باز شده و سپس شاسی و اتاق گالوانیزه شده تا از خوردگی آن در آینده جلوگیری شود.

Everrati-Land-Rover-Series-IIA-6.jpg

این شرکت سپس مجموعه باتری ۶۰ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر را روی خودروی نمادین لندروور نصب کرده است. حالت‌های تک و دو دیفرانسیل وجود دارد که با همراهی دنده‌سنگین باعث بهبود عملکرد خودرو در آفرود می‌شوند. اِوِراتی همچنین سیستم تعلیق و ترمز را نیز ارتقا داده است. این محصول کلاسیک شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری دارد.

زمانی زیادی صرف تغییر کابین شده و در این بخش شاهد صندلی‌های جلوی گرم شونده با پوشش چرمی هستیم. همین پوشش چرمی روی نیمکت عقب نیز بکار رفته و مشتریان حتی می‌توانند کمربندهای ایمنی گرم شونده را نیز سفارش دهند.

Everrati-Land-Rover-Series-IIA-11.jpg

مؤسس اِوِراتی گفته است:

با معرفی نسخه الکتریکی لندروور سری IIA افسانه‌ای ما به تحقق مأموریت اِوِراتی که تولید خودروهای پیشرفته و جذاب و پایدار است ادامه می‌دهیم. به همین منظور توجه زیادی به جزئیات فنی و طراحی شده و ما مطمئن می‌شویم که خودروهای نمادین تولیدی می‌توانند با استانداردهای قرن ۲۱ همخوانی داشته باشند.

این اولین لندروور سری IIA است که توسط اِوِراتی تغییر یافته و تا چند روز دیگر در نمایشگاه Concours of Elegance به نمایش درخواهد آمد.

Everrati-Land-Rover-Series-IIA-1.jpg

 

منبع پدال


نظرات