1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت‌ پرچمدار جدید ‌ام جی، مارول R الکتریکی + عکس

اعلام قیمت‌ پرچمدار جدید ‌ام جی، مارول R الکتریکی + عکس

23 مهر 1400
  • 0

ام جی در حال گسترش بازار فروش خود در اروپا با محصولات جدید است و پرچم‌دار تمام الکتریکی مارول R به این روند کمک خواهد کرد.

ام جی از ابتدای تاسیس، دائماً دست به دست چرخید، به طوی که از ۱۹۳۵ به Morris Motors فروخته شد و چند سال بعد زیر نظر British Motors رفت. سپس در ۱۹۸۲ شرکت Austin Rover مدیریت آن را به عهده گرفت و در ۱۹۹۴ به تملک ب ام و درآمد و نهایتاً در سال ۲۰۰۵ در ایستگاه دو کمپانی چینی به نام SAIC و Nanjing ایستاد. خودروهای ام‌جی در لانگ‌بریج انگلستان و شانگهای چین به ترتیب طراحی و توسعه داده می‌شوند و سپس در چین ساخته می‌شوند.

2022-MG-Marvel-R-Electric-9-767x518.webp
 اگر این نام برای شما آشناست باید بدانید که با خودروی کاملاً جدیدی روبرو نمی‌شوید زیرا این خودرو از سال ۲۰۲۰ در بازار چین ارائه شده است و درواقع این یک نسخه بازطراحی شده از رووی مارول X می‌باشد که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود.رووی مارول R دو سال بعد معرفی شد. و اکنون نقش پدی معنوی‌ام جی Marvel R را بازی می‌کند. ام جی نشان‌های خود را روی این خودرو قرار داده و تغییر خاص دیگری دیده نمی‌شود. چراغ‌های LED جلو به صورت سرتاسری بوده و ترکیب سپر و شکاف‌های آن، چهره‌ای مدرن بدان بخشیده‌اند.

2022-MG-Marvel-R-Electric-19-767x512.webp

مارول R در سه سطح لوکس، کامفورت و پرفورمنس در دسترس است. مدل‌های لوکس و کافورت مجهز به دو موتور الکتریکی روی اکسل عقب هستند که ۱۷۷ اسب بخار قدرت و ۴۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. این پیشرانه باعث کسب شتاب صفر تا صد ۷.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌شود.

2022-MG-Marvel-R-Electric-20-767x547.webp
نسخه پرفورمنس، دارای سه موتور الکتریکی بوده که یک موتور آن روی محور جلو قرار می‌گیرد و خروجی ترکیبی آن به ۲۸۴ اسب بخار و ۶۶۵ نیوتن‌متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این نسخه ۴.۹ ثانیه است اما حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعتی را حفظ می‌کند.

همه مدل‌های ام جی مارول R با مشخصات فنی اتحادیه اروپا با باتری ۷۰ کیلووات ساعتی ارائه می‌شوند که ۴۰۲ کیلومتر برد برای نسخه‌های دو موتوره و ۳۷۰ کیلومتر برد برای نسخه ۳ موتوره را فراهم می‌سازد. باتری را می‌توان در ۴۳ دقیقه از طریق یک شارژر DC از ۵ تا ۸۰ درصد شارژ کرد. استاندارد Vehicle-to-Load نیز به باتری اجازه می‌دهد تا انرژی سیستم‌های الکتریکی خارجی را با حداکثر بار ۲۵۰۰ وات تأمین کند.

2022-MG-Marvel-R-Electric-31-767x395.webp
ام جی ادعا می‌کند که کابین ۵ نفره این خودرو با مواد اولیه درجه یک و تجهیزات سخاوتمندانه تجهیز شده است. ظرفیت صندوق بار در عقب ۳۵۷ لیتر است و البته یک فضای اضافی ۱۵۰ لیتری هم در زیر کاپوت جلو خواهید داشت. درون کابین یک نمایشگر لمسی بزرگ ۱۹.۴ اینچی در کنسول مرکزی شیب‌دار مسلط است که سیستم اطلاعات و سرگرمی اختصاصی MG همراه با پشتیبانی از گوگل اندروید اتو و اپل کار پلی در آن گنجانده شده است. یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی هم برای نمایشگر راننده در نظر گرفته شده است.

2022-MG-Marvel-R-Electric-36.webp
تجهیزات استاندارد شامل کنترل خودکار تهویه دو ناحیه‌ای، ۴ درگاه USB، سقف پانوراما و روکش چرم می‌شود. تریم‌های لوکس و پرفورمنس از دوربین ۳۶۰ درجه، روشنایی محیطی، صندلی‌های گرم شونده و سیستم صوتی درجه یک Bose سود می‌برند. از نظر ایمنی هم مجموعه MG Pilot شامل ۱۴ ADAS ازجمله دستیار ترافیک خیال شما را تا حد زیادی راحت خواهد کرد.

2022-MG-Marvel-R-Electric-49.webp
در بازار اروپا، MG Marvel R در کنار MG HS پلاگین هیبریدی به فروش می‌رسد و با کیا نیرو، اشکودا انیاک EV و فولکس ID.4 رقابت خواهد کرد. قیمت نسخه کامفورت از ۳۹۹۹۰ یورو معادل ۴۶ هزار دلار آغاز می‌شود. مدل لوکس هم ۱۰ هزار یورو گران‌تر بوده و نسخه پرچم‌دار با قیمت ۴۷۹۹۰ یورو یا ۵۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

2022-MG-Marvel-R-Electric-35.webp

2022-MG-Marvel-R-Electric-54.webp

2022-MG-Marvel-R-Electric-58.webp

2022-MG-Marvel-R-Electric-55.webp

منبع پدال


نظرات