درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
رشد قیمت در زمان رئیسی به دوره های قبل و عوامل موثر دوره روحانی بر می گردد. مثل ماشینی می ماند که دوازده سال یک سره کار کرده و به دلیل فرسودگی دست نفر آخر از پا در آمده و خراب شده یا موتورش سوخته. لذا نمی توان گفت مقصر نفر آخر است که ماشین را سوار شده یا از آن استفاده کرده. عمری از وسیله گذشته بوده و از قضا زمان نفر آخر خراب شده پس عوام فریبی چیز یا نظر درستی نیست. 5740
دوست عزیز 100 روز اول دوره روحانی تاثیر پذیر سیاست های قبلی غلط دوره قبل نبود؟ ماشین تحویل داده شده نو بود؟
نفرِ آخر میتونست خودش را درگیر این مسائل نکنه و ماشینِ فرسوده تحویل نگیره!
نو نبود ولی لااقل ماشین تحویلی حرکت میکرد.
ماشین تحویلی روحانی به رییسی روشن هم نمیشه با انصاف!
دولت روحانی در کنترل تورم هم در 100 روز اول خیلی موفق نر از رئیسی بود .حتی در 2 سال متوالی در دوره اول تورم را برای اولین بار بعد از انقلاب به زیر 10 ذر صد رساند و تک رفمی کرد
الانم داریم چوب همون کنترل تورم ۴ سال اول دولت روحانی رو که با رشد شدید نقدینگی و ایجاد رکود اتفاق افتاد رو میخوریم
خودرو مگه تخم مرغه از ترکیه وارد کنن؟!
وقتی چندین سال همین خودروسازی که با همه معایب سودساز بوده به زیان چند ده هزار میلیارد تومانی رسیده و سیل نقدینگی در کشور راه افتاد معلومه نمیشه راحت کنترلش کرد.
به جای دیدن نوک دماغتون یه کم اونطرفتر رو هم ببینید.
اینکه سهم تولید خصوصیها به ۳۰ درصد برسه و کاهش هزینه در زنجیره تامین قطعات و تولید اتفاق بیوفته نکته بسیار مثبت وزارت صمت هست.
البته روی کاغذ و بله باید مطالبه شود تا به ثمر برسد.