1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. دیده شدن اولین شورلت کوروت E-Ray هیبریدی به طور کامل و بدون پوشش در خیابان + عکس

دیده شدن اولین شورلت کوروت E-Ray هیبریدی به طور کامل و بدون پوشش در خیابان + عکس

دیده شدن شورلت کوروت E-Ray هیبریدی به طور کامل و بدون پوشش در خیابان + عکس
1 دی 1400
  • 0

کروت یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در بین خودروهای اسپرت و کوپه دو درب در جهان است. این خودرو با توجه به قدرت و پرفورمنس بسیار بالا و قیمت مناسب توانسته است جایگاه مناسبی را برای خود به دست بیاورد.

آخرین ورژن از این خودرو که C8 می‌باشد چند وقتی است وارد بازار شده است و با توجه به طراحی بسیار زیبا و موتور وسط بودن این خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تقریباً تمام ظرفیت شرکت برای این خودرو پیش فروش شده است.

2023-chevrolet-corvette-e-ray-rear-view-spy-photo3.jpg

 دیدن یکی از این خودروها در خیابان با اینکه هنوز کمیاب هستند چندان غیرمعمول نیست. ولی حضور یک کورت در خیابان توجه بسیاری از عکاسان جاسوس را به خود جلب کرد. در نگاه اول به نظر این یک Z06 جدید به نظر می رسید باشد. این موضوع به تنهایی جالب است، زیرا Z06 فقط چند ماه پیش معرفی و عرضه شد و تا اواخر سال 2022 به فروش نمی رسد. پلاک نصب شده بر روی این خودرو به ما می گوید که این یک خودروی تولیدی برای مشتری نیست، بنابراین به احتمال یک خودروی آزمایشی Z06 است. این دقیقاً همان چیزی است که شورلت از شما می خواهد که فکر کنید.

در واقع، ما معتقدیم که این کوروت E-Ray هیبریدی است که قرار است در آینده ای نزدیک معرفی رسمی شود. این اولین کوروت تولیدی الکتریکی تا کنون تولید شده خواهد بود و این واقعیت که این خودروی آزمایشی از سبک Z06 استفاده می کند نشان می دهد که مطمئناً بر کارایی بیشتر تأکید دارد. ظاهر Z06 آن، همچنین به ما می خواهد توضیح دهد که چرا این خودروی خاص از پوشش استتاری استفاده نمی کند، زیرا آن یک نسخه با ظاهری از کوروت C8 است.

2023-chevrolet-corvette-e-ray-rear-view-spy-photo.jpg

الکتریکی سازی در کروت از طریق افزودن یک موتور برقی که چرخ ‌های جلو را می‌ چرخاند، به دست می ‌آید و این برای نخستین بار است که یکی از مدل های کوروت تا به امروز را به اولین مدل چهار چرخ متحرک تبدیل خواهد کرد.

منابع جاسوسی ما این خودرو را برای مدتی دنبال کردند و به ما می‌ گویند که صدای اگزوز قطعا صدای خش خش دمنده موتور DOHC V8 با دور بالا Z06 نبوده است. بنابراین یا یک مدل از استینگری است که بدنه Z06 پوشیده است یا یک E-Ray. ما از گزینه دوم مطمئن تر هستیم.

ما تا اواخر سال آینده، انتظار داریم شورولت E-Ray رسماً توسط شرکت رونمایی شودد و احتمالاً در سال 2023 به فروش خواهد رسید.

2023-chevrolet-corvette-e-ray-rear-view-spy-photo1.jpg



نظرات