1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. تست رانندگی تیگو 8 پرو برای مشتریان طرح جایگزینی مدیران خودرو

تست رانندگی تیگو 8 پرو برای مشتریان طرح جایگزینی مدیران خودرو

برگزاری تست رانندگی تیگو 8 پرو برای مشتریان طرح جایگزینی مدیران خودرو
5 دی 1400
  • 0

محصول جدید مدیران خودرو با نام فونیکس تیگو 8 پرو، روز جمعه 3 دی ماه، در برنامه ویژه شرکت ایرانیان خودرو مجری طرح جایگزینی محصولات مدیران خودرو، از سوی بیش از 100 مشتری دعوت شده و مشتاق آشنایی با این خودرو، در محل دفتر مرکزی این شرکت تست و آزمایش شد.


5.webp
طرح جایگزینی محصولات کارکرده با نو محصولات مدیران خودرو چند ماهی است که با قدرت بیشتری از سمت شبکه نمایندگان مدیران خودرو و با نظارت و مدیریت شرکت ایرانیان خودرو انجام می شود. با اینکه فقط چند ماه از شروع طرح گذشته ولی آمار و ارقام نشان می دهد که استقبال خوبی از سمت مشتریان شده است. طی بررسی های بعمل آمده این طرح کمک شایانی به بهبود وضعیت بازار دست دوم محصولات مدیران خودرو نیز خواهد داشت. 

4.webp
شرکت ایرانیان خودرو در تلاش است که با برنامه ریزی های صورت گرفته، قیمت خودروهای کارکرده مدیران خودرو به صورت واقعی ارزش گذاری شده و این روند به صورت مستمر ادامه دار باشد تا در بلند مدت خانواده بزرگ مدیران خودرو از نتایج این پروژه بهره مند شوند. مجموعه ایرانیان خودرو با همراهی شرکت مدیران خودرو در نظر دارد با ارائه طیف متنوعی از خدمات خودرویی به مشتریان در سراسر کشور در قالب طرح خرید و فروش و خدمات پس از فروش ارزش و جایگاه برند فونیکس، چری و ام وی ام را ارتقاء بخشیده تا بتواند رضایتمندی حداکثری ذینفعان را در پی داشته باشد. 
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح جایگزینی به سایت شرکت ایرانیان خودرو به نشانی www.iraniankhodro.com و یا نمایندگان منتخب طرح در سراسر کشور مراجعه نمایند.



نظرات