1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تست و بررسی
  4. معرفی و بررسی تکنولوژی نیمه خودران فونیکس تیگو 8 پرو در ایران

معرفی و بررسی تکنولوژی نیمه خودران فونیکس تیگو 8 پرو در ایران

معرفی فونیکس تیگو 8 پرو + بررسی تکنولوژی خودران در جاده چالوس
22 دی 1400
  • 0

اواسط مهرماه سال جاری مدیران خودرو خبر از عرضه قریب الوقوع پرچمدار جدید خود در بازار ایران داد، نام این محصول فونیکس تیگو 8 پرو اعلام شد و درهمان زمان نیز ترتیبی داده شد تا بتوانیم تجربه رانندگی با تیگو 8 پرو در پیست آزادی را بدست آوریم، تیگو 8 پرو در واقع هوشمندترین خودرویی است که تا کنون پای به صنعت خودروسازی کشور گذاشته و نخستین خودروی نیمه خودران است که در داخل کشور مونتاژ می شود.
این خودرو همراه با امکانات رفاهی و ایمنی بی شماری به ایران آمده و از مهمترین آپشن های آن می توان به رادارها و سیستم های کمک رانندگی آن اشاره کرد، سیستم‌هایی که امکان بررسی و تجربه آن‌ها در محیط پیست فراهم نمی شود.

1111.webp

از این رو برنامه ای ترتیب داده شد تا بتوانیم در قالب یک سفر جاده ای به شمال کشور (از طریق جاده چالوس) به بررسی و واکاوی دقیق‌تر قابلیت رانندگی نیمه خودران این خودرو بپردازیم و ببینیم سیستم های مدرن تیگو 8 پرو، چقدر قابل اطمینان هستند و کارایی آن ها در شرایط شهر و جاده های کشورمان در چه حد است؟

در ویدیوی معرفی و برسی تیگو 8 پرو+ تکنولوژی خودران، حاصل بررسی‌ها و تجربیات مان در این سفر دو روزه را با شما به اشتراک گذاشته و به بیان ویژگی های مثبت و منفی تیگو 8 پرو و قابلیت های تکنولوژی نیمه خودران این خودرو پرداخته ایم.

 

منبع car.ir


نظرات