1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. امحاء خودرو های لوکس قاچاق تا پایان سال

امحاء خودرو های لوکس قاچاق تا پایان سال

15 اسفند 1400
  • 25

سخنگوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از تعیین تکلیف خودروهای لوکس تحت اختیار تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: خودروهای گران قیمت (لوکس) امحاء می‌شوند.

به گزارش از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، «صاحب حجتی» اظهار داشت:پس از برگزاری جلسات متعدد سازمان اموال تملیکی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سازمان های ذیربط در امر مبارزه با قاچاق و به منظور حمایت از تولید و بازار داخلی و همچنین برخورد قانونی با پدیده شوم قاچاق، این سازمان اقدام به امحای تعدادی خودرو گران قیمت خارجی (لوکس) قاچاق با حضور مسئولان کشوری در نیمه دوم اسفندماه سالجاری خواهد کرد.

 سخنگوی سازمان اموال تملیکی افزود: پس از تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت توجه به تولید و تقویت ساخت داخل و مبارزه و برخورد قاطع با قاچاق کالا و همچنین ابلاغ دستورالعمل مبارزه با این پدیده شوم از سوی ریاست جمهور، موضوع انهدام و امحاء کالاهای کشف و ضبط شده پس از صدور احکام قطعی از سوی مراجع قضایی و با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح، در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به تاکیدات ریاست جمهور، رییس قوه قضاییه و وزیر اقتصاد در خصوص ساماندهی انبارها و تسریع در تعیین تکلیف اموال تملیکی عنوان کرد: با همت مدیران استانی و تدابیر مدیرعامل و هیات مدیره سازمان، در چهار ماهه اخیر نزدیک به پنج هزار میلیارد ریال کالا از طریق امحاء تعیین تکلیف شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۶۸ درصد رشد داشته است و روند امحاء کالاهای قاچاق تا پایان سال نیز در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

حجتی با بیان اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی آخرین حلقه زنجیره مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، تصریح کرد: امیدواریم نهادها و دستگاه‌های ذیربط که متولی امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند حسب منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد بی‌رحمانه با پدیده آسیب رسان به اقتصاد ملی و تولید داخلی همچون گذشته، اقدامات جهادی خود را با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه دهند.



نظرات

  • علی علی (21 اسفند 1400 ساعت 11:57)

    امحاء!!!!!!!!!!!!!!! خاک بر سرتون اگه این کار رو بکنید. یه بچه دبستانی هم میدونه برای این ماشینها پول از مملکت خارج شده تو این اوضاع خراب اقتصادی. اینها رو هزینه این همه بیمار و مستضعف و بیچاره این مملکت کنید. خدا ازتون نگذره.

  • جعفزاصغران جعفزاصغران (20 اسفند 1400 ساعت 23:12)

    سلام.امحایک نوع کفرانه نعمته.اقاایان علمااین همه نیازمند.این همه بیماران خاص که توان خریدداروندارند.بهترهست ازمراجع کسب تکلیف شود.مزایده به قیمت روزبازاربه نفع نیازمندان.بعنوان یک هموطن دلم میسوزه چون اون خلاف کاران کستاخترمیشن.

  • naderi naderi (20 اسفند 1400 ساعت 20:09)

    کاش بدون شماره گذاری تحویل آموزشگاهها ( هنرستانها ، فنی و حرفه ایها و...) بدهند

  • محمد محمد (20 اسفند 1400 ساعت 06:48)

    امحای خودرو های غیر مجاز

    امحای ویلاهای غیر مجاز
    امحای بناهای ساحلی غیر مجاز
    امحای سرمایه هایی که از خون این ملت تهیه شده و تبدیل به سنگ و آجر وآهن شده

    اول کسانی که خون ملت را مکیده اند و این قانون های بی قانون را درست کرده اند محاکمه کنید و به صد برابر این سوءاستفاده ها محکوم کنید بعد هم تضمين کنید که جای این ده طبقه ها صد طبقه بنا نشود بعد امحا کنید

  • سید کریم کاظمی سید کریم کاظمی (20 اسفند 1400 ساعت 00:01)

    اونایی که این تصمیم امحا کردن این خودروها را میگیرن بنظرم هنوز متوجه نیستند اینا پولهای مردم هستند. بحث شرعیشو باید رعایت کنند. کافیه یه استفتا از حضرات مراجع دین بکند تا از خودشون رای و نظر ندن. اگه واقعا راست میگن به جای امحا بزارن مذایده و پولش بین مردم مستضعف که به نان شبشون محتاجن تقسیم کنن. در واقع این پولها برای قشر اسیب دیده مستضعف و فقیر به معنای واقعی هستش. امیدوارم متوجه عواقب این کار و واکنش مردم بشن.

  • پویا پویا (19 اسفند 1400 ساعت 23:02)

    کسانی که تصمیم امحای خودرو را گرفته یا عقب افتاده هستند یا عقده حقارت داشته و در کوچکی از دیدن خودرو در دست بقیه حسادت می کردند. ارز کشور خارج شده خودرویی با قیمت بالا وارد ایران شده آنرا به بالاترین قیمت در مزایده بفروشید و پولش را خرج افراد نیازمند کرده با با آن درمانگاه و مدرسیه و جاده و ...بسازید

  • عمار عمار (19 اسفند 1400 ساعت 19:53)

    خریت مسئولین ایران پایانی ندارد.امحاء خودروهای لوکس????

  • علی علی (19 اسفند 1400 ساعت 00:53)

    اینا به فکر خود مردم ایران نیستن. به فکر مردم سوریه و لبنان و فلسطین هستن. میدن به اونا فقط میخوان یکم ناز کنن.

  • سیدجعفرکاظمی سیدجعفرکاظمی (18 اسفند 1400 ساعت 18:19)

    اون که این تصمیمات رومیگیره بایدفرستادش مدرسه !!

  • عباس عباسزاده عباس عباسزاده (18 اسفند 1400 ساعت 09:53)

    اونی که تصمیم امحا کردن میگیره ببرید بدین چند نفر دکتر روانشناس ببینه بعد بدین یه روانخانه تا دیگه کمتر تصمیم بگیره کاش میشد یه جای بهتر زندگی کرد

  • برای ملت برای ملت (17 اسفند 1400 ساعت 15:25)

    خب چه سودی برای ملت داره این چنین تصمیماتی خب بفروشید پولشو بدید به مردم منطقه محرومتر از دیگر نقات کشور مثل بیشتر روستاهای سیستان و بلوچستان

  • Mbf Mbf (17 اسفند 1400 ساعت 07:42)

    یه جور میگه اقدام جهادی انگار کوه جابجا کرده ...برید تو بازار قیمت بگیرید بفروشید پولش رو بدید چهارتا زندانی آزاد کنید پولش رو بدید چهارتا خونه برای جوان ها بسازید تا کی سیاه کاری اول ماشین های قاچاق بچه ای خودتون رو بگیرید بعد بیاید برای بقیه تصمیم بگیرید

  • رضا جمالپور رضا جمالپور (16 اسفند 1400 ساعت 21:06)

    ... ...که امید به این مسئولین دارن، خب این همه خودرو که به نفع دولت هم ضبط شده حداقل در اختیار دولت قرار بگیره و استفاده بشه یا بدن نیروی انتظامی که برا تعقیب مجرمین فراری و گشت ازشون استفاده کنن، یا بدن ارتش که تو پادگان‌ها استفاده بشه، فقط بلدن شعار بدن ، یعنی چی که امحاء میشن؟ واقعا تصمیم مزخرفیه.

  • عماد عماد (16 اسفند 1400 ساعت 18:05)

    بدین به پلیس امحا یعنی چی این افراد تصمیم گیر از کجا اومدن

  • مصطفی لائینی مصطفی لائینی (16 اسفند 1400 ساعت 17:52)

    خدایا این مملکت کی میخواد درست بشه خب درسته کالای قاچاقه دیگه امحاء برای چی؟ خب حداقل در حق دولت تملک کنین و بفروشین و وجوه حاصل از فروش اینا رو بدین نقاط محروم کشور رو درست کنین به فاطمه زهرا این کارا بی عقلی محضه

  • سودابه سودابه (16 اسفند 1400 ساعت 13:53)

    امحاء خودروهای لوکس عجب؟ همه سران مملکت خودرو لوکس سوار می شوند با پول بیت المال هیچ امحاء نمی کنید این یکی ها کثیفند امحاء می کنید؟؟؟؟؟؟؟

  • رامین رامین (16 اسفند 1400 ساعت 12:41)

    امحا برای کالای مصرفش برای انسان ضرر داره .اخه تا کی مدیران مغز فندقی عاقل میشوند .افای جابر بهترین راهکار دادن بدهید به ادارات فاقد خودرو .مثل اداره ارشاد فومن ده سال ماشین نداره .بدهید به خیریه های شناسنامه دار.یا راهنمایی رانندگی . یا پلیس .اخر امر بفروشید به خزانه واریز کنید

  • محمد محمد (16 اسفند 1400 ساعت 12:28)

    سلام ،از بین بردن نعمت های الهی بصورتی که دیگران متنبه شوند کلا حرام و ناپسند است و شما که این خودرو را تصاحب فرمودید ،یک استفاده قانونی و شرعی برای دیگر محرومین و خدمت رسانی برای عموم مردم باشه .مانند امر خیر ازدواج جوانان و مسکن و تاکسی های رایگان ، یا در اختیار نیروی انتظامی شهرها که متاسفانه برای ماموریت ها با موتور و یا سمند مشکل دار و غیر ایمن سفر می کنند در اختیار بگذارید.آخه این چه کار نابخردی است که با اموال مردم انجام می دهید؟؟؟؟؟!!!

  • سید سید (16 اسفند 1400 ساعت 11:33)

    تو را خدا امحا نکنیn اونایی که قاچاق کردن با پول این مردم قاچاقی واردش کردن کاری کنید به طریقی به همین مردم برگردد

  • حسین حسین (16 اسفند 1400 ساعت 06:33)

    خدای نکرده به اسم امحاء برندارید بدین به آقازاده هاتون برن توو خیابونا دوردور!