1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا ظرف چند ساعت دوباره ناموجود شد

سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا ظرف چند ساعت دوباره ناموجود شد

20 اسفند 1400
  • 0

شاید یکی از باحال‌ترین موتورهای چهار چرخ اسباب‌بازی برای بچه‌ها سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا باشد که تقریباً از همان لحظه‌ای که در اواخر سال گذشته برای اولین بار رونمایی شد، موجودی نداشت.

در سال جاری، 8 مارس دوباره این وسیله‌ی نقلیه موجود شد، منتها مدت زیادی دوام نیاورد و سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا برای دومین بار در کمتر از یک روز به فروش رفت، این بار فقط چند ساعت.

این وسیله نقلیه 120 پوندی (54 کیلوگرمی) دارای ظرفیت وزنی 150 پوند (68 کیلوگرم) است که البته گاهی بزرگترها با وزن‌های بیشتر از این نیز از آن استفاده می‌کنند. سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا با لاستیک‌های بزرگ و پیشرانه قدرتمند، بسیار بیشتر از یک اسباب‌بازی ساده برای کودکان است.

Tesla_Cyberquad.jpg

سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا که از سایبرکواد بزرگتر تسلا الگو گرفته، طراحی مشابهی دارد و دارای سیستم تعلیق عقب، صندلی روکش دار، دنده‌های جلو و عقب، نورپردازی جلو و عقب و دو حالت سرعت برای عملکرد 5 و 10 مایل بر ساعت(8 و 16 کیلومتر بر ساعت) است.

اگر چه که قیمت 1900 دلاری آن برای اسباب‌بازی بچه چنان ارزان نیست ولی این یک محصول کاملاً منحصر به فرد است. موتور زنجیری 500 واتی آن در مقایسه با موتورهای چهار چرخ اسباب‌بازی معمول بسیار قدرتمندتر بوده و علاوه بر این یک پیشرانه‌ی هوشمندانه‌تر نیز دارد: باتری لیتیوم یون با قابلیت جابجایی، به همراه یک شارژر به شکل تسلا.

Tesla-Cyberquad-for-Kids-13.jpg

برخلاف اسباب‌بازی‌های بچه‌های کوچک که بردشان در حد بازی کردن در حیاط و اطراف خانه است، سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا باتری‌ای دارد که پاسخگوی تا 15 مایل (25 کیلومتر) سواری است.

نمی توان گفت سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا چه زمانی دوباره موجود می‌شود. تسلا در زمینه‌ی عرضه‌ی محصولات جانبی منحصربه فردی که بلافاصله به فروش می‌روند و تا مدت‌ها ناموجود می‌مانند، یا اصلا دیگر موجود نمی‌شوند ید طولایی دارد.

با توجه به اینکه سایبرکواد بچگانه‌ی تسلا توسط رادیو فلایر تولید می‌شود که تعدادی از اسکوترهای برقی و دوچرخه‌های الکتریکی دیگر محبوب برای بزرگسالان را نیز می‌سازد، احتمال بازگشت دوباره‌ی این موتور چهار چرخ اسباب‌بازی وجود دارد. حالا مساله این است که ببینیم چقدر طول می‌کشد تا رادیو فلایر دوباره تولید سایبرکواد تسلا را از سر بگیرد.

منبع الکترک


نظرات