1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ایلان ماسک سفیر چین را به سواری یک تسلا مدل S Plaid مهمان کرد

ایلان ماسک سفیر چین را به سواری یک تسلا مدل S Plaid مهمان کرد

26 اسفند 1400
  • 0

تسلا ورود قدرتمندی به بازار چین داشته است و سفیر چین در ایالات متحده، آقای «کین گانگ» (Qin Gang)، اخیراً این فرصت را پیدا کرده است که سواری مدل S Plaid را از روی صندلی کنار راننده تجربه کند.

این دیپلمات به همراه ایلان ماسک در کارخانه تسلا در فرمونت کالیفرنیا، جایی که مدل S Plaid ساخته می‌شود، ملاقات کرد و چند تصویر از این تجربه مشترک را در توییتر به اشتراک گذاشت. در یکی از عکس‌ها، ماسک در حال نمایش سیستم اتوپایلوت خودرو به گانگ دیده می شود، در حالی که دست‌هایش از فرمان فاصله دارد و پاهایش نیز ظاهراً روی پدال‌ها قرار ندارند. البته مشخص نیست که آیا مدل S Plaid دارای نرم‌افزار بتای خودران کامل تسلا هست یا نه.

musk-gang-tesla-plaid-s.webp

در این پست توییتری، آقای گانگ مدل S Plaid را به عنوان یک «مدل قدرتمند» اما با «سواری نرم» توصیف کرده است. او دو عکس دیگر از مصاحبت خود با ماسک منتشر کرده است؛ از جمله یکی که در مورد آن گفته که «با مدیرعامل تسلا «گفتگوی الهام‌بخشی» در مورد اتومبیل‌ها، ستاره‌های آسمان، تحقیق درباره مغز انسان، معنای زندگی روی زمین و آینده ما در فضا داشته است». او این طور این توییت خود را به پایان رسانده است: « به بالا نگاه کن و به فراسو بیندیش».

gang-musk-meeting.webp

چین از زمانی که تولید تسلا در کارخانه آن مستقر در شانگهای در اواخر سال 2019 شروع شد، تبدیل به بازار مهمی برای تسلا شده است. این کارخانه، ظرفیت تولید سالانه 450,000 دستگاه خودرو را دارد و بسیاری از خودروهای تولید شده در این سایت به بازارهای خارج از چین صادر می شوند. در واقع، تقریباً نیمی از خودروهایی که تسلا در سال گذشته میلادی در سطح جهانی فروخته است، در سایت شانگهای تولید شده اند.



نظرات