1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شورلت سیلورادو که از چنگ گردباد می‌گریزد +فیلم

شورلت سیلورادو که از چنگ گردباد می‌گریزد +فیلم

13 فروردین 1401
  • 1

هفته‌ی گذشته، ویدئویی از یک شورلت سیلورادوی قرمز رنگ مدل 2004 در فضای مجازی پخش شد، که در آن، گردباد خودرو را از زمین بلند می‌کند و واژگون می‌کند. خودرو پس از معلق زدن دوباره روی چرخ‌هایش فرود آمده و از محل حادثه می‌گریزد. راننده می‌گوید این رویداد «تکان‌دهنده» بود اما او نترسید.

رایلی لئون، دانش‌آموز دبیرستانی 16 ساله، گفته است که در راه بازگشت از جلسه‌ی مصاحبه شغلی در واتابرگر، که 10 دقیقه با خانه‌اش فاصله دارد، بود که این تصادف رخ داد. حالا او خوشحال است که زنده مانده است.

این ویدیو که به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده است، نشان می دهد که وانت قرمز از پهلو معلق می‌زند و می‌چرخد و می چرخد تا در نهایت روی چرخ‌های خود فرود می‌آید. نکته‌ی این ویدئو آرامش ظاهری لئون در مصاف با گردباد است. پس از اینکه خودرو روی چرخ‌هایش فرود می‌آید، او به جای توقف، به رانندگی ادامه می‌دهد تا از گردباد فرار کند.

آرون کریم، فرمانده اداره پلیس اِلجین در گفتگو با اِن بی سی گفته لئون را پس از تصادف دیده است. خیلی تعجب‌آور نیست که وانت در کناره‌ها شدیدا دچار خط و خش شده بود و شیشه‌های کناری خرد شده بودند، اما خوشبختانه، لئون فقط خراشی روی بازوی چپش داشت. کریم گفته: «از او پرسیدم حالش خوب است یا نه. او فقط سرش را تکان داد ولی واقعا جوابی به من نداد.» او افزود که در آن لحظه، تصادف واقعی را ندیده بود و حالا می‌فهمد که چرا لئون نگاهی گنگ داشته، و اینکه احتمالا تا حد مرگ ترسیده بوده است.

لئون، به عنوان نوجوانی که تصادف کرده، سعی کرد آنچه را که اتفاق افتاده بود از خانواده‌اش پنهان کند، اما وقتی آن‌ها وانت را دیدند، دیگر چیزی برای پنهان کردن وجود نداشت. مادر لئون که پس از پخش این ویدئو در فضای مجازی، آن را دید، در مصاحبه‌ای گفت که فقط از خدا سپاسگزارم که در تمام این مدت از او محافظت کرده است.

لئون نیز گفت قدردان است که اتفاق بدتری نیفتاده و مشتاقانه منتظر اتفاقات بهتر است. او همچنین گفت از این به بعد در هوای نامناسب بیشتر مراقب خواهد بود.



نظرات

  • سعید سعید (13 فروردین 1401 ساعت 10:00)

    این کلیپ را برا خودرو سازان ارسال کنید.جالب اینجاس که ایام عید هرروز اخبار آمار تصادفات را که میداد میگفت ۹۰درصد علت خواب آلودگی و سبقت غیر مجاز.اسمی از عمل نکردن ایربگ و این آشغالهایی که میدند دست مردم بدبخت ایران نبردند