1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش «نیسان پاترول» برای دومین ماه متوالی از «تویوتا لندکروز» در استرالیا پیشی گرفت

فروش «نیسان پاترول» برای دومین ماه متوالی از «تویوتا لندکروز» در استرالیا پیشی گرفت

19 فروردین 1401
  • 1

نیسان پاترول ۸ سیلندری بنزینی - که تصویر مدل ۲۰۲۰ آن را در بالا می بینید - برای دومین ماه متوالی از رقیب دیزلی جدیدتر خود، تویوتا لندکروزر ۶ سیلندر پیشی گرفت. همچنان که نیسان به تحویل محموله های بزرگ خودرو ادامه می دهد، تویوتا با تاخیر در تولید و عرضه مواجه شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات فروش خودروهای صفر اتاق فدرال صنایع خودروی استرالیا (FCAI)، در نبرد سنگین وزن ها، نیسان پاترول در ماه گذشته میلادی برای دومین ماه متوالی از تویوتا لندکروزر چهار چرخ متحرک پیشی گرفت.

البته آمار تاریخی همیشه به نفع لندکروز بوده و این آفرودر تویوتا در تعداد فروش کلی، تقریباً شش به یک از پاترول پیش است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۲۰ تعداد 15,078 تویوتا لندکروزر در مقایسه با فقط 3,333 نیسان پاترول در استرالیا فروخته شده است.

toyota-landcruiser-300.webp

تویوتا لندکروز ۳۰۰، مدل جدید این آفرودر

با این حال، موجودی محدود تویوتا لندکروزر سری 300 جدید در کنار عرضه بهبود یافته نیسان پاترول، جایگاه ها را در این مسابقه تغییر داده است. دو ماه پیش، در فوریه 2022، 670 نیسان پاترول در مقایسه با تنها 612 دستگاه تویوتا لندکروزر واگن فروخته شد و ماه گذشته، این اختلاف حتی بیشتر شد و 918 نیسان پاترول در مقابل 844 دستگاه تویوتا لندکروزر واگن به فروش رسید.

تویوتا لندکروز 300 جدید در دسامبر سال گذشته به بازار معرفی شد، اما این مدل از آن زمان با کمبود عرضه قابل توجهی در انبارهای محلی مواجه شده است.

2020-Nissan-Patrol-Ti-L-rear.webp

نیسان پاترول ۲۰۲۰

مدیر یکی از نمایندگی های بزرگ نیسان در ماه گذشته به Drive گفت: «این پاداشی برای صبوری مشتریان ما است». سال گذشته نیسان پاترول در دوره تغییر مدل در ماه های آگوست، سپتامبر و اکتبر هم از تویوتا لندکروزر پیشی گرفت.

منبع درایو


نظرات

  • قل قلی قل قلی (21 فروردین 1401 ساعت 01:09)

    موتورش همون نیسان آبی خودمونه یا چارتا افغانی توش کردن ...
    .
    بگمونم موتورش پرایده که اینقدر راه میره.
    .
    .
    .بریم برنامه عموقناد ببینیم ..‌‌‌‌‌ی برنامه ببینیم ....یه دست ..هورااااااااااااا