1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. نحوه تشخیص قطعات و لوازم یدکی برلیانس اصل و با کیفیت

نحوه تشخیص قطعات و لوازم یدکی برلیانس اصل و با کیفیت

5 اردیبهشت 1401
  • 0

خرید لوازم یدکی برلیانس، به صورت اصل و مرغوب دغدغه همه دارندگان این خودرو می‌باشد. امروزه با هزینه زیادی که خرید اتومبیل و لوازم جانبی آن به همراه دارد، خرید تجهیزاتی با جنس مرغوب و اصل اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. کیفیت لوازم جانبی خودرو، به دلیل تاثیری که در افزایش طول عمر خودرو، ایمنی ماشین و سرنشینان، میزان مصرف سوخت و صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی آن می‌گذارد، اهمیت ویژه‌ای دارد.

خودروی برلیانس یک خودروی چینی است که توسط شرکت برلیانس ساخته و به بازار عرضه شده است. این خودرو در ایران توسط شرکت سایپا و پارس خودرو مونتاژ می‌شود. برلیانس در مدل‌های مختلفی تولید شده و در ایران به صورت محدود به‌فروش می‌رسند. از جمله این مدل‌ها می توان به: H330، H220و  H230 اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید انواع لوازم یدکی برلیانس H330، لوازم یدکی برلیانس H230، لوازم یدکی برلیانس H320 و لوازم یدکی برلیانس H220 را از یدک مارکت با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه نمایید.

یدک مارکت یکی از فروشگاه‌های بزرگ و با سابقه در زمینه فروش انواع لوازم جانبی خودروهای داخلی و خارجی می‌باشد. این فروشگاه امکان خرید اینترنتی لوازم یدکی برلیانس را به‌صورت اصل و اورجینال و از طریق وب‌سایت خود برای کلیه خریداران فراهم آورده است.یدک مارکت با عرضه کلیه محصولات خود با قیمت مقرون به‌صرفه و ضمانت اصالت کالا، موفق شده‌است نظر مساعد کلیه کاربران را به‌خوبی جلب کند.

نحوه تشخیص لوازم برلیانس اصل و اورجینال

در فروشگاه‌های عرضه لوازم جانبی برلیانس، تجهیزات نامرغوب، فیک و غیر اصل به فراوانی یافت می‌شوند. در بسیاری از مواقع تشخیص این لوازم تقلبی کار ساده ای نمی‌باشد. در این بخش سعی داریم با معرفی پاره‌ای از نشانه‌ها، تشخیص قطعات اصل از تقلبی را برای کاربران ساده‌تر کنیم. در زمان خرید لوازم جانبی، به منظور داشتن خریدی مطمئن‌تر، به موارد زیر توجه فرمایید:

  • تشخیص از روی کیفیت و رنگ بسته بندی: لوازم یدکی اورجینال دارای کیفیت بالای بسته بندی هستند. رنگ پکیج لوازم تقلبی کمی تیره تر یا روشن تر از نمونه اصل آن می باشد. به همین دلیل، تشخیص اصالت کالا تا حدودی از این طریق امکان پذیر است.
  • دست کشیدن بر روی قطعات: افراد خبره و باتجربه، با لمس قطعات، اورجینال یا غیر اورجینال بودن آن را تشخیص می دهند. کارشناسان متخصص به راحتی و با در دست گرفتن قطعه متوجه اصل و دست اول بودن قطعه خواهند شد.
  • کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید لوازم یدکی برلیانس: کیفیت آلیاژی که برای تولید لوازم جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرند، در تشخیص اورجینال بودن یا نبودن آن‌ها کمک کننده خواهد بود. وزن و رنگ و لعاب قطعه، بیانگر کیفیت مواد اولیه آن می‌باشد.
  • کیفیت جوشکاری در قطعات: در تولید لوازم جانبی و به منظور اتصال بخش‌های مختلف آن به یکدیگر از جوشکاری استفاده می‌شود. تمیزی، استحکام و ظرافت این جوشکاری معرف اصل یا غیر اصل بودن آن است.
  • چگونگی پرچ‌کاری: در تولید برخی از تجهیزات یدکی برلیانس ، از پرچ‌کاری برای اتصال قطعات استفاده می‌شود. کیفیت بالای این پرچ کاری، نشانگر اصالت لوازم یدکی است.
  • کیفیت پرداخت کاری و تمیزی سطح لوازم: لوازم جانبی برلیانس، پس از گذراندن مراحل تولید و قبل از ورود و عرضه به بازار، پرداخت شده، سطح آن از هرگونه خش و ناصافی عاری می‌گردد. هر چه قطعه تولید شده براق‌تر بوده و سطح صاف و تمیزتری داشته باشد، اصالت سازنده آن بیشتر مورد تایید می‌باشد.

نکاتی که در زمان خرید تجهیزات یدکی برلیانس باید مدنظر قرار داد

با وجود تجهیزات به‌روز و تکنولوژی بالای لوازم یدکی برلیانس، قیمت این قطعات بالا می‌باشد. بنابراین داشتن توجه کافی در زمان خرید، از پرداخت هزینه‌های بیهوده و هنگفت تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

 

نمایی از پشت خودروی برلیانس.jpg

 

لوازم جانبی برلیانس یا مربوط به بدنه هستند یا داخلی و موتوری. این لوازم شامل : سینی زیر موتور ، ایربگ سمت راست داشبورد، ایربگ فرمان ، دسته راهنمای ، سپر جلوی ، چراغ دنده عقب راست، سینی جلوی خودرو یا سینی جا چراغی یا سینی فن رادیاتور ، کمک فنر عقب، قاب روی موتور، دینام، تسمه دینام، فیلتر روغن، فیلتر هوا، دیسک چرخ، میل موجگیر، طبق، کاپوت عقب و جلو، توپی چرخ ، گلگیرها، بوش طبق، چراغ عقب، چراغ جلو و غیره می‌باشند.

برخی از تجهیزات یدکی برلیانس، جنبه تزیینی و ظاهری دارند. از جمله این لوازم می توان به آرم خودرو، دور فرمانی، دور دنده‌ای، چراغ‌های کوچک و تزیینی داخل خودرو، روکش صندلی‌ها و ... اشاره کرد. در زمان خرید لوازم جانبی برلیانس بهتر است فاکتورهایی مد نظر قرار داده شده و پس از کسب اطمینان ، اقدامات بعدی انجام شوند. این معیارها شامل موارد زیر می‌باشند:

  • از فروشگاه‌های معتبر، دارای مجوز و باسابقه خرید کنید.
  • از اصالت، سلامت و کیفیت لوازم یدکی اطمینان حاصل فرمایید.
  • قطعاتی مطابق با مدل خودروی برلیانس خود خریداری کنید.
  • حتی الامکان قطعات جانبی را خود خریداری کرده و برای تعویض به تعمیرکار تحویل دهید. بدین ترتیب از دست اول بودن، اصالت و سلامت قطعه اطمینان بیشتری خواهید داشت.
  • قبل از اقدام به خرید لوازم یدکی برلیانس، خودروی خود را به یک تعمیرکار خبره نشان دهید تا علت خرابی خودروی شما به درستی تشخیص داشته شود.

بهترین مراکز خرید تجهیزات جانبی برلیانس

خرید هر کالایی از مراکز فروش معتبر، اطمینان خرید را افزایش خواهد داد. در مورد خرید لوازم جانبی برلیانس نیز شرایط به همین منوال خواهد بود. بنابراین بهتر است قبل از اقدام به خرید، در انتخاب فروشگاه دقت بیشتری به کار ببرید:

  • از نمایندگی های مجاز فروش لوازم یدکی برلیانس که دارای تاییدیه های لازم هستند خرید خود را انجام دهید.
  • از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه ای که سال‌ها در زمینه عرضه و فروش لوازم‌جانبی فعالیت داشته و از خود کارنامه کاری درخشانی برجای گذاشته اند خرید کنید.

 

نمایی از داخل خودروی برلیانس با تجهیزات و امکانات پیشرفته.jpg

 

  • امروزه، با گسترش دولت و شهروند الکترونیکی، خرید از فروشگاه‌های آنلاینی که دارای تاییدیه های لازم هستند، بهترین انتخاب خواهد بود. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، امکان مقایسه، مشاهده نظرات، بازگشت وجه و ضمانت اصالت کالا وجود دارد. بدین ترتیب بدون خروج از منزل، امکان خریدی با درجه اعتماد بالا برای شما فراهم خواهد شد.

خرید لوازم یدکی برلیانس اصل با بالاترین کیفیت از یدک مارکت

برای افرادی که قصد خرید لوازم یدکی خودرو مانند برلیانس را دارند، یک پیشنهاد ویژه داریم و آن خرید از یدک مارکت می‌باشد. این مجموعه متخصص، علاوه بر سابقه درخشان و طولانی در زمینه فروش کلیه لوازم جانبی خودرو، فاکتورهای دیگری را نیز مد نظر قرار داده است. این فروشگاه اینترنتی، برای کلیه سفارشات تکمیل شده، ضمانت بازگشت وجه و اصالت و کیفیت کالا را قرار داده است.

انجام خرید لذت بخش حق هر کاربری می‌باشد و یدک مارکت با فراهم ساختن کلیه شرایط ایده‌آل، این امکان را به خریداران خود داده است. کلیه سفارشات پس از بررسی در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست خریداران خواهند رسید.

یدک مارکت برای شهروندان تهرانی ارسال دو ساعته، برای اطراف تهران یک روزه و برای سایر شهرستان‌ها 48 الی 72 ساعت زمان را برای دریافت سفارشات پیش بینی کرده است. لازم به ذکر است که در این وب‌سایت، به منظور رفاه حال کاربران، برای خریدهای بالای 2 میلیون تومان ارسال رایگان در نظر گرفته شده است.

تشخیص قطعه اصل و باکیفیت امری بسیار مهم بوده که نباید نادیده گرفته شود. کارشناسان یدک مارکت اینجا هستند تا درمورد قطعات و لوازم یدکی برلیانس، شما را بصورت کامل و جامع راهنمایی نمایند. فقط کافیست با شماره تماس 02191035052 و یا به آدرس https://www.yadakmarket.com رفته تا راهنمایی‌های موردنظر را دریافت نمایید.



نظرات