1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. راتان تاتا، میلیاردر هندی، به خاطر استفاده از تاتا نانو مورد تحسین کاربران اینترنت قرار گرفت

راتان تاتا، میلیاردر هندی، به خاطر استفاده از تاتا نانو مورد تحسین کاربران اینترنت قرار گرفت

2 خرداد 1401
  • 2

مردان بزرگ را می توان از میلیون ها ویژگی مختلف شناخت؛ برای برخی، توانایی شناخت موقعیت های خلق ارزش‌ و برای بعضی دیگر این ویژگی می‌تواند قدرت آنها در الهام بخشیدن و برانگیختن دیگران باشد. در طول تاریخ، بعضی از افراد با حل برخی از دشوارترین مشکلات موجود، متمایز شده اند. اما وقتی نوبت به الهام بخش بودن می‌رسد، راتان تاتا، دوست‌داشتنی‌ترین صنعت‌گر هند، همه را با روش‌های منحصربه‌فرد خود شگفت‌زده می‌کند.

این سرمایه دار 84 ساله با فروتنی اش بار دیگر کاربران اینترنتی را مجذوب خود کرده است. ویدیوی جدیدی از او منتشر شده که نشان می دهد تاتا، رئیس بازنشسته گروه صنایع تاتا، با خودروی تاتا نانو به هتل تاج در بمبئی رسیده و بدون تشریفات و حلقه محافظان از خودرو پیاده می شود. این ویدئو که برای اولین بار در اینستاگرام منتشر شد، خیلی زود در فضای مجازی پخش شد و بسیاری او را به خاطر چنین رفتار گرم و فروتنانه ای «افسانه» خطاب کردند.

دارایی خالص تاتا احتمالاً بیش از 1 میلیارد دلار است و او به راحتی می تواند گران ترین خودروی جهان را سوار شود. با این حال، دیدن او در تاتا نانو، کاربران اینترنتی را تحت تاثیر قرار داده و آنها را به ستایش‌های بسیاری از این صنعتگر واداشته است.

این ویدئو توسط یکی از دنبال کنندگان عکاس مشهور هندی ویرال بهایانی (Viral Bhayani) برای او فرستاده شده و توسط بهایانی به اشتراک گذاشته شده است. عکاسی که بیشتر به خاطر پوشش عکس های افراد مشهور بالیوود شناخته می شود. در متن پست اینستاگرام او آمده است: «تصاویر این مرد افسانه‌ای، امروز توسط یکی از دنبال کنندگان ما به نام بابا خان، در ورودی هتل تاج گرفته شد. بابا می‌گوید که از سادگی او شگفت زده شده است، چرا که هیچ محافظی نداشت و فقط کارکنان هتل او را از کنار تاتا نانوی کوچکش همراهی می‌کردند

چندی پیش، تاتا یادداشتی احساسی در حساب اینستاگرام خود درباره انگیزه خود برای تولید این خودروی جمع و جور به اشتراک گذاشته بود. این تاجر گفته بود که دیدن خانواده های هندی که روی اسکوترها جمع شده بودند، به او انگیزه داد که وسیله نقلیه ای تولید کند که به نفع میلیون ها نفر باشد. او گفت که در ابتدا، تیمش به فکر ساخت خودروهای دو چرخ ایمن برای همه بود. با این حال، این وسیله بعدتر به یک چهار چرخ بدون پنجره و در تبدیل شد و در نهایت نیز خروجی نهایی تاتا نانو شد.

 


نظرات

  • حسن روحانی حسن روحانی (2 خرداد 1401 ساعت 09:51)

    مدیر عاملان خودروسازی ایران (سرکردگان مافیای خودرو) باید ببینند و کمی با وجدان نداشتشون خلوت کنند که اونها کجا میرن و مدیران ما که جون آدمها براشون بی ارزشه کجا میرن. حداقل سنگ مسلمونی رو به سینه نزنید لطفا.

  • هموطن هموطن (2 خرداد 1401 ساعت 09:28)

    الگوش بعضی از مسئولین ما بوده