1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. طرح جدید ایران‌خودرو برای تبدیل حواله های منقضی؛ ویژه خرداد 1401

طرح جدید ایران‌خودرو برای تبدیل حواله های منقضی؛ ویژه خرداد 1401

طرح جدید ایران‌خودرو برای تبدیل حواله های منقضی؛ ویژه خرداد 1401
2 خرداد 1401
  • 1

 طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در نمایندگی های این شرکت از امروز، دوم خرداد ماه آغاز شده است. این طرح، مختص حواله داران پیش فروش شرکت ایران خودرو است که تعهدات آنها منقضی شده باشد. برای شفاف سازی در مورد این طرح که براساس اعلام شرکت ایران خودرو تا پایان ماه جاری( 31 خردادماه) و یا تا تکمیل ظرفیت تخصیص خودرو ادامه پیدا خواهد کرد، بخشنامه پیوست شده در ذیل صادر شده است.

بخشی از این اطلاعیه تحت عنوان «توضیحات مهم و ضروری» مشخص شده است: 

لازم به ذکر است که این بخشنامه صرفاً به منظور تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزي شده است که پیش فروش محسوب شوند و دعوتنامه آنها منقضی شده است. همچنین گفتنی است براساس ضوابط این بخشنامه و دستورالعمل هاي موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد. بعد از انجام تبدیل، می بایست حتما تامین اعتبار و قیمت گذاري مجدد انجام شود تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتري توسط سیستم محاسبه گردد. 

ضمناً در صورتی که بخشنامه نیاز به بروزرسانی و تغییر داشته باشد، طرح تبدیل متوقف خواهد شد و اطلاع رسانی لازم توسط سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام می شود. همچنین طبق ضوابط بخشنامه، امکان ارائه خدمات به طور مستقیم، در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتري وجود نخواهد داشت.

 

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو به سایر محصولات ویژه خرداد ماه ١٤٠١.jpeg

 

 

 



نظرات

  • سورن پلاس سورن پلاس (4 خرداد 1401 ساعت 00:40)

    اخه چقدر ظلم چقدر بد قولی
    چرا سورن پلاسی که فروش فوق العاده هس ۶ماهه هنوز تحویل ندادین کجای دنیا ۳ماه ماشین تاخیر میخوره هنوزم هیچ فکری برا ما نکردین
    چی میشه به شماها گفت
    بعدم میگید قبل از موعد تحویل دادیم......