1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. راهنمای خرید بهترین پیستوله رنگ آمیزی خودرو در سال 2022

راهنمای خرید بهترین پیستوله رنگ آمیزی خودرو در سال 2022

16 خرداد 1401
  • 0

انواع مختلفی از پیستوله رنگ آمیزی خودرو در اشکال و اندازه های مختلف برای نیازهای شما وجود دارد، اما همه آنها اساساً عملکرد یکسانی دارند. هر یک از این انواع پیستوله رنگ خودرو HVLP هستند، به این معنی که حجم بالایی از رنگ را با فشار پاشش کم ارائه می دهد و از آسیب یا غلظت رنگ در هر منطقه جلوگیری می کند.

تفاوت اصلی در انواع رنگ پاش های مورد استفاده برای رنگ آمیزی خودرو به نحوه تغذیه آنها مربوط می شود. هم پیستوله ‌های نقاشی خودرو برقی و هم پیستوله ‌های رنگ بادی  وجود دارند که به قدرت پشت اسپری آن‌ها مربوط می‌شود - بدیهی است که پنوماتیک از هوای فشرده است و نسبت به پیستوله برقی از هر نظر بهتر است.

علاوه بر این، پیستوله های رنگ خودرو با تغذیه گرانشی و فشار تغذیه نیز وجود دارد. پیستوله های رنگ تغذیه شده با گرانش از یک قیف در بالای تفنگ رنگ برای کشیدن رنگ به داخل جریان هوا استفاده می کنند، در حالی که آنهایی که با فشار تغذیه می شوند مکش را از جریان هوا ایجاد می کنند و رنگ را به داخل جریان می کشند.

 

پیستوله های رنگ خودرو چگونه کار می کنند؟

همانطور که در بخش آخر اشاره کردیم، یک پیستوله رنگ ماشین به یک روش اصلی عمل می کند: با ارائه حجم بالایی از رنگ در فشار نسبتا کم. انجام این کار امکان اسپری ثابتی را فراهم می کند که بدون ایجاد مناطق بسیار متمرکز، رنگ را در سراسر بدنه خودرو اعمال می کند.

با استفاده از یک فشار پنوماتیک یا پمپ موتوری، پیستوله رنگ جریانی تحت فشار از هوا ایجاد می کند که رنگ را به داخل و از طریق آن می کشد و آن را از نوک نازل به بیرون می فرستد.

این سیستم‌ها با نازل‌های اسپری قابل تنظیم برای تغییر شکل پاشش رنگ طراحی شده‌اند که به تنظیم نحوه پاشش رنگ روی خودرو کمک می‌کند و یک پوشش کاملاً اعمال شده از رنگ ایجاد می‌کند.   نوک های مایع مختلف را می توان برای ایجاد انواع الگوهای پاشش برای پروژه ها مختلف جایگزین کرد.

 

در پیستوله رنگ خودرو به دنبال چه چیزی باشید

بسته به پروژه شما و دامنه استفاده از پیستوله رنگ اتومبیل خود در آینده، چندین مورد وجود دارد که می خواهید هنگام خرید یک پیستوله رنگ اتومبیل بررسی کنید.  

  1. وزن

وزن محصول بسیار مهم است، زیرا شما همیشه از آن برای مدت طولانی استفاده خواهید کرد و نیاز به نگه داشتن آن دارید. مطمئن شوید که یکی را پیدا کرده اید که بتوانید آن را طولانی مدت در دست داشته باشید.

  1. برند

برند پیستوله رنگ یکی از اصلی ترین معیارهای انتخاب پیستوله رنگ می باشد. از بهترین برند ها می توان از ساتا-SATA ایتالکو-ITALCO و آوریتا-Auarita نام برد.

  1. کالای اصلی

انتخاب صحیح و درست از فروشگاهی که می خواهید از آن خرید انجام دهید یکی دیگر از مواردی است که شما باید حتما در نظر داشته باشید. تا از نظر خرید محصول اصلی مشکل یا دقدقه ای نداشته باشید. یکی از فروشگاه های که می توانید با خیال اسوده از آن خرید کنید فروشگاه اینترنتی ایران کار است. که سابقه خوبی در ارائه خدمات و فروش محصولات اورجینال با ضمانت را به سراسر ایران دارد.

  1. سهولت تمیز کردن

یک عامل نهایی، سهولت تمیز کردن است. از آنجایی که این رنگ پاش‌های خودرو برای پاشش رنگ استفاده می‌شوند، معمولاً در داخل با رنگ پوشانده می‌شوند و خطر زیادی برای لثه‌شدن ایجاد می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که تفنگ رنگ به راحتی جدا شده و تمیز می شود، به خصوص در داخل معابر داخلی.

 

برسی 5 انتخاب برتر  پیستوله رنگ خودرو

 

پیستوله حرفه ای رنگ مرسدس-AMG پتروناس.jpg

 

  • پیستوله حرفه ای رنگ مرسدس-AMG پتروناس

پیستوله حرفه ای رنگ مرسدس-AMG پتروناس بالاترین قیمت محصول را دارد، اما بهترین نمایش را در بین سایر محصولات موجود در لیست دارد.

پیستوله رنگ  Race با ظاهر کربنی مشکی مات با شکوه و مشخصات موتور اسپرت پویا مرسدس AMG پتروناس، نسخه ویژه محدودی از تنها 2500 دستگاه است – هر کدام با شماره سریال حکاکی شده خاص خود. این طراحی حاصل همکاری نزدیک اسپیس هکر و تیم پتروناس است و بر اساس طراحی ماشین قهرمانی جهان 2021 این تیم است.

 پیستوله حرفه ای رنگ مرسدس-AMG پتروناس جدیدترین دستگاه پاشش  رنگ برای بالاترین نیازها است. با سیستم نازل X، نقاشان می توانند با تمام سیستم های رنگ کار کنند. علاوه بر این، نازل دقیق مهندسی شده به میزان قابل توجهی سطح سر و صدا را کاهش می دهد و حس نرم تر و راحت تری به دستگاه می دهد.

 

پیستوله رنگ ایتالکو.jpg

 

  • پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO TTS

پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO TTS به دلیل قیمت پایین و نوک سیال گسترده ای که دارد یک گزینه برای نقاشان رنگ خودرو است.

پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO TTS نوع HVLP با مخزن پلاستیکی بالایی 600 میلی لیتر، قطر نازل 1.3 میلی متر. نوع HVLP - جریان هوای بالا و فشار خروجی کم برای اعمال نازک ترین لایه های رنگ مناسب است و تا 30 درصد در رنگ صرفه جویی می کند. پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO TTS تخصصی برای رنگ آمیزی اتومبیل; برای اتمام کار نقاشی استفاده می شود. سیستم اسپری سازگار با محیط زیست HVLP (جریان هوای بالا، فشار کم) برای اتمیزاسیون خوب و نسبت بهینه کیفیت / کارایی استفاده می شود. انتقال زیاد مواد به سطح رنگ شده؛ تفنگ اسپری نسل جدید کلاس برتر "Super Saver" - فناوری که به شما امکان می دهد بهترین کیفیت سطح را بدست آورید. تنظیمات راحت و دقیق تنظیم هوا، رنگ و عرض جت اسپری

  • فناوری TTSجدید را برای بازار جهانی رنگ های مبتنی بر آب عرضه می کند
  • قابل استفاده بر روی رنگ کیلر
  • دسته راحت کلاسیک
  • طراحی نوآورانه
  • دسته صاف و راحت، تمیز کردن و نگهداری بسیار آسان است.
  • بدنه و فشرده برای جلوگیری از پرش رنگ فشرده است.

نام تجاری: Italco
شماره مدل: TTS
کاربرد: پاشش رنگ
قطر نازل: 1.3 میلی متر
حجم فنجان: 600 سی سی
نوع: HVLP
نوع تغذیه: جاذبه
نوع: پنوماتیک

  • پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO GLOSS 1 HVLP

 برای رنگ آمیزی و کیلر زدن مناسب است. اتصال محکم نازل تضمین می کند که پیستوله نشتی ندارد. شما به راحتی می توانید جریان هوا را تنظیم کنید، جریان رنگ و پرتو اسپری را کنترل کنید.

تمیز کردن پیستوله آسان است، برس و ابزار در کیت موجود است. با پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO GLOSS 1 HVLP پاشش زیبا و یکنواختی دارد که بسیار مناسب برای نقاشی ماشین،چوب و کارهایی که سطح کار برای نقاش مهم است می باشد.

 سوزن و نازل این پیستوله از جنس استنلس استیل می باشد.  پیستوله های رنگ آمیزی ITALCO حاصل 20 سال تحقیق و تجربه در توسعه پیستوله های اسپری می باشد.

 تمامی نازل ها و سوزن ها از فولاد با کیفیت 303 ساخته شده اند و تکنولوژی استثنایی و عمر طولانی را ارائه می دهند. تفنگ برای انواع رنگ ها و لاک ها مفید است. آنها عمدتاً در رنگ آمیزی اتومبیل برای اتومبیل های با قیمت متوسط ​​و بالا استفاده می شوند.

  • پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO SHINE 1

دقیق ترین رنگ ،توزیع یکنواخت رنگ ، برای اطمینان از اتمام سریع نتایج کامل پوشش.  بدنه پیستوله فشرده جمع و جور است تا از پرش رنگ جلوگیری کند ، محکم و بادوام است. پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO SHINE 1 با تکنولوژی روز دنیا ، با اشتیاق دقیق برای ITALCO و همچنین آزمایشات عملی فشرده بهینه شده است.

 نتیجه: یک الگوی پیستوله رنگ ماشین بی نظیر است ، ارگونومی کامل و اتمیزاسیون عالی برای اتمام عالی.

  • پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO H-3003

 در نقاشی حرفه ای خودرو مورد استفاده قرار گیرد برای اعمال پوشش های پایان طیف گسترده ای از ویسکوزیته.پیستوله رنگ حرفه ای سه تنظیم ایتالکو مدل ITALCO H-3003 نوع HVLP - جریان هوای بالا و فشار خروجی کم برای اعمال نازک ترین لایه های رنگ مناسب است و تا 30 درصد در رنگ صرفه جویی می کند.

مخزن بالا 600 میلی لیتر. توانایی تنظیم عرضه هوا (مصرف 360 لیتر در دقیقه) ضریب انتقال رنگ      پیستوله های رنگ آمیزی ITALCO حاصل 20 سال تحقیق و تجربه در توسعه پیستوله های اسپری می باشد. تمامی نازل ها و سوزن ها از فولاد با کیفیت 303 ساخته شده اند و تکنولوژی استثنایی و عمر طولانی را ارائه می دهند. 

تفنگ برای انواع رنگ ها و لاک ها مفید است. آنها عمدتاً در رنگ آمیزی اتومبیل برای اتومبیل های با قیمت متوسط ​​و بالا استفاده می شوند.

صحبت آخر در مورد پیستوله نقاشی خودرو

اگر محصولی می‌خواهید که برای شما ماندگاری طولانی داشته باشد و بهترین رنگ را در پروژه رنگ خودرو به شما ارائه دهد، این پیستوله رنگ که در بالا نام برده شد گزینه‌های عالی هستند.   هر آنچه که نیاز دارید، به یاد داشته باشید که وزن و برند، خرید از فروشگاه معتبر، سهولت تمیز کردن را در نظر بگیرید، زیرا این روی مدت زمانی که می‌توانید از آن استفاده کنید و مدت زمان کارکرد دستگاه تأثیر می‌گذارد.



نظرات