1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. پژو 2008 با پلاک موقت در تهران؛ آیا این کراس اوور فرانسوی وارد کشور می شود؟

پژو 2008 با پلاک موقت در تهران؛ آیا این کراس اوور فرانسوی وارد کشور می شود؟

17 خرداد 1401
  • 1

تصاویر به دست آمده توسط برخی رسانه ها، حاکی از ورود یک دستگاه پژو 2008، با پلاک موقت به تهران است. موقت بودن نوع پلاک احتمالاً به معنای آن است که این خودرو جهت انجام تست و بررسی توسط شرکت های خودروسازی وارد کشور شده است. 

احتمال می رود که این دستگاه خودرو متعلق به شرکت ایکاپ و ایران خودرو باشد. علی رغم این که درحال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با چگونگی ورود این خودروی جدید کسب نشده؛ نوع پلاک نصب شده بر روی خودرو بیان می کند که پژو 2008 توسط یک شرکت تولیدکننده یا عرضه کننده خودرو وارد کشور شده است.

همچنین این امکان وجود دارد که پژو ۲۰۰۸ نسل جدید، در حال آماده سازی برای ورود به کشور است. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که با توجه به تأکید مقامات مسئول در رابطه با واردات خودروهای اقتصادی، این کراس اوور در نسخه GT، در بازه قیمتی مشخص شده قرار نمی گیرد؛ ولی براساس قواعد فروش عمده، احتمال دارد که این خودروی جدید،  کمتر از ۲۵ هزار دلار قیمت‌گذاری شود و در محاسبات گمرکی برای حضور در بازار ایران قرار بگیرد.

مشخصات فنی

این خودرو اولین کراس اوور پژو در ایران محسوب می شود. پژو 2008 به یک پیشرانه ی قوی و منحصر به فرد مجهز شده که در سیتروئن سی 3، دی اس 5 و 6  مشترک است. پیشرانه ی 1.6 لیتری 2008 با 163 اسب بخار قدرت، این خودرو را به عنوان یکی از پرشتاب ترین خودروهای کلاس قیمتی خود معرفی می کند و در کنار سیتروئن سی3، عنوان پرشتاب ترین خودروهای مونتاژی کشور را به خود اختصاص می دهد. جعبه دنده 6 سرعته این خودرو با کد EAT6، نیروی موتور را به چرخ های جلو منتقل می کند.

شتاب پژو 2008 توسط Car.ir مورد بررسی قرار گرفته است و شما میتوانید ویدیو آن را در کارلانچ تماشا کنید.

 

 

منبع : خودروبانک



نظرات

  • محمد محمد (18 خرداد 1401 ساعت 04:31)

    حالا که چی انگار چی اوردن ، اطلاعات دقیقی در دست نیست،،،،! ، مسخره بازی گور پدر فرانسه با آشغالاش