1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش کشنده فوتون ویژه خرداد 1401 + بخشنامه

فروش کشنده فوتون ویژه خرداد 1401 + بخشنامه

17 خرداد 1401
  • 3

فروش کامیون کشنده فوتون، با قیمت قطعی از ساعت 10 صبح روز شنبه 21 خردادماه 1401 آغاز خواهد شد. شرکت در این طرح صرفاً از طریق سایت شرکت و به صورت اینترنتی انجام می شود. کشنده فوتون با بهره مندی از استاندارد یورو 4، با قیمت نهایی 28 میلیارد و 275 میلیون و 393 هزار و 664  ریال به فروش می رسد. شرایط خرید این نوع کشنده، به شرح زیر مشخص شده است.جدول فروش ایران خودرو دیزل.webp

1 ) قيمت : قيمت خودرو به صورت قطعي بوده و به مبالغ پرداختي هيچگونه سود مشاركت تعلق نمي گيرد.
2 ) سود انصراف : در صورت انصراف از خريد، طبق جدول فوق سود انصراف به مبالغ پيش پرداخت (مشروط بر گذشت يكماه از ثبت نام) تا تاريخ انصراف (حداكثر تا تاريخ صدور دعوتنامه) تعلق مي گيرد.
3 ) نحوه ثبت نام و محدوديت ها : ثبت نام صرفاً از طريق سايت شركت و به صورت اينترنتي بوده و جهت هر نوع خودرو، هر شخص (با كد ملي مشخص و شرايط سني بالاي 18سال) صرفاً مي تواند براي يك دستگاه ثبت نام نمايد.
4 ) محدوديت ها : فقط افراداي مجاز به ثبت نام مي باشند كه از ابتداي سال گذشته (سال 1400 ه.ش)تاكنون هيچ يك از انواع كاميون ها را از شركت ايران خودرو ديزل خريداري نكرده باشند.
5 ) تغيير نام و صلح امكانپذير نمي باشد و اسناد خودروها به نام خريدار صادر مي گردد.
6 ) به محض تكميل ظرفيت اين شركت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام نمايد.
7 ) هزينه شماره گذاري هر دستگاه به صورت علي الحساب 150/936/3 ريال مي باشد كه در قيمت فوق لحاظ و به مبلغ پيش پرداخت اول نقدي اضافه شده است.چنانچه از تاريخ تكميل مالي تا زمان تحويل خودرو بر اساس اعلام مراجع قانوني ذيربط تغيير يابد، ما به التفاوت هزينه محاسبه و قبل از تحويل خودرو از خريدار دريافت خواهد شد.
8 ) هزينه بيمه شخص ثالت بر عهده مشتري مي باشد كه به صورت علي الحساب در قيمت فوق لحاظ شده است و ما به التفاوت هزينه پس از بيمه نمودن خودرو از سوي بيمه گر و اعلام قيمت نهايي، محاسبه و دريافت خواهد شد. لازم به ذكر است خريدار مي بايستي تا زمان تحويل نسبت به تعيين شركت بيمه گر اقدام نماید
9 ) در صورت اعمال هر گونه تغييرات در مشخصات فني خودرو ( قواي محركه ، بدنه ، الزامات جانبي ، تزئينات و غيره ) كه ناشي از الزامات اجباري شركت ميباشد خريدار ضمن پذيرش اين تغيير ملزم به پرداخت هزينه هاي اعلام شده مي باشد .
10 ) در صورت اعمال هر گونه تغيير و الزام قانوني مبني بر پرداخت ماليات و عوارض، خريدار ضمن پذيرش اين تغيير ملزم به پرداخت هزينه هاي اعلام شده مي باشد .
11 ) براي واريز مرحله دوم، سوم و چهارم پرداخت، هر كدام يك فقره چك صياد (به سررسيد تعيين شده) در زمان ثبت نام دريافت مي گردد كه بايد در سامانه "صياد" و "ثنا" ثبت شده باشد.
12 ) در فروش اينترنتي، متقاضي مي بايست حداكثر تا دو روز كاري نسبت به تكميل پرونده و ارائه چك هاي مراحل پرداختي روش فروش انتخابي به نمايندگي مورد نظر اقدام نمايد.
13 ) تحويل خودرو منوط بر تكميل بهاي خودرو مي باشد. (در روش فروش نقدي مرحله اي مي بايست كل بهاي خودرو در موعد مقرر وصول شده باشد)

 



نظرات

  • قاسم قاسم (21 خرداد 1401 ساعت 12:12)

    مگه نمایشگاه و دلالان اجازه ثبت نام به رانندگانی که ۱۵سال هست تو جاده ها ،تو گرما و سرما زحمت میکشن رو میدن
    الان میری هر آگهی و هر نمایشگاه میبینی ۳۰تا خودرو ثبت نام داخل گذاشته اونجا با یک ملیارد و نیم ملیون سود بیشتر میفروشه به راننده.
    من خودم چند بار خاستم ثبت نام کنم دیدم اصلا سایت فعال نشد.
    میگن ساعت ده شروع میشه ولی من هر بار رفتم بسته بود
    کسی هست واقعا بخاد رسیدگی کنه و فقط کسایی که کارت هوشمند فعال و گواهینامه پایه یک و مدارک دارن بتونن ثبت نام کنن

  • محمد محمد (20 خرداد 1401 ساعت 11:23)

    لطفا بنویسید تنها اشخاصی که میتونن ثبت نام کنند رانندگان پایه یک که دارای گواهینامه معتبر وهمچنین هوشمند فعال و مشغول به کار میباشند تا دست دلال ومافیا که مثل اختاپوس چمبره زدن روی بازار ماشین سنگین قطع بشه چون این رانندگان زحمت کش ناوگان حمل نقل هستند که با وجود این همه مشکل وسختی های طاقت فرسا شبانه روز در جاده ها زحمت جابجایی بار وکالا را به عهده دارند.

  • محسن همتی محسن همتی (17 خرداد 1401 ساعت 18:06)

    سلام
    خوروهای خیلی خوبی هستن
    من میتونم هرکس خواست براش ثبت نام انجام بدم