1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بزرگترین خودروساز خصوصی کشور به نمایشگاه شیراز می رود

بزرگترین خودروساز خصوصی کشور به نمایشگاه شیراز می رود

4 تیر 1401
  • 0

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز، از 21 تا 24 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد و بر اساس اعلام رسمی این نمایشگاه، گروه بهمن هم به لیست خودروسازان حاضر در نمایشگاه اضافه خواهد شد.

گروه بهمن به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی کشور، جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد و در این دوره از نمایشگاه با بهمن موتور، بهمن دیزل، اِسنا و سیبا موتور به شیراز خواهد رفت.
این احتمال وجود دارد که زیرمجموعه های تجاری ساز گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات سواری و تجاری نظیر فیدلیتی ، دیگنیتی، ریسپکت، وانت کارا، اینرودز، پیکاپ آفرودی کاپرا، ون باری، کامیون، کشنده، اتوبوس، کشنده پرقدرت و مدرن امپاور و کامیونت فورس در این دوره از نمایشگاه خودرو شیراز حاضر شوند.
همچنین فعالیت های گروه بهمن در خصوص کاربری های مختلف نیز بخش دیگری از فعالیت های گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شیراز خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز، از 21 تا 24 تیرماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس برگزار خواهد شد. شیراز به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای فروش خودروهای سواری و تجاری جنوب کشور طی سال های گذشته، همواره مورد توجه شرکت های خودروسازی کشور بوده است و پیش از این خودروسازی های شایان دیزل، رخش خودرو و فردا نیز حضور قطعی خود در این نمایشگاه اعلام کرده اند.

 


نظرات