1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی منصوری از نسخه اصلاح شده « بنتلی بنتایگا » با رنگ فیروزه ای

رونمایی منصوری از نسخه اصلاح شده « بنتلی بنتایگا » با رنگ فیروزه ای

5 تیر 1401
  • 0

منصوری با بنتلی بنتایگا غریبه نیست و نمونه‌های اصلاح‌شده‌ای از نسخه اصلی و فیس لیفت شده این شاسی‌بلند لوکس را رونمایی کرده است. اکنون، این تیونر با نسخه Bentayga Speed Feroza، با قدرت خروجی افزایش یافته 888 اسب بخار و رنگ فیروزه ای خاص، ظاهر شده است.

بنتیاگای اصلاح‌شده با فیبر کربن امضا شده منصوری روی کاپوت، درپوش آینه‌ها و اجزای هوا مجهز شده است که با سایه بیرونی فیروزه‌ای روشن تضاد دارد.

رونمایی منصوری از نسخه اصلاح شده « بنتلی بنتایگا » با رنگ فیروزه ای  2.jpg

در مورد آئرو، کیت بدنه منصوری شامل یک تقسیم‌کننده جلو، تریم اضافی در اطراف ورودی‌های سپر، رکاب‌های جانبی، گلگیرهای عریض، جلوپنجره روشن، یک اسپویلر عقب دوتایی، و یک دیفیوزر برجسته که لوله‌های اگزوز چهارگانه را در خود جای داده است. این SUV بر روی چرخ‌های 24 اینچی چند پره جدید سوار می‌شود که به رنگ مشکی کامل شده اند.
رنگ فیروزه‌ای در داخل کابین هم استفاده شده است و تقریباً تمام قسمت‌های داخلی از جمله داشبورد، فرش‌ها، کنسول میانی، صندلی‌ها و سرپوش را می‌پوشاند. تنها چیزی که یکنواختی را از بین می برد، قطعات فیبر کربنی و براق بودن فلز بر روی تابلو برق است.
موتور 6.0 لیتری W12 توئین توربوی بنتایگا اسپید برای تولید 888 اسب بخار (662 کیلووات / 900 اسب بخار) تنظیم شده است و گشتاور 1250 نیوتن متری (922 پوند فوت) به لطف توربوشارژرهای جدید، تنظیم ECU و سیستم اگزوز جدید که نشان دهنده افزایش مناسبی نسبت به 626 اسب بخار (467 کیلووات / 635 اسب بخار) و گشتاور 900 نیوتن متر (664 پوند فوت) مدل استوک است.

رونمایی منصوری از نسخه اصلاح شده « بنتلی بنتایگا » با رنگ فیروزه ای  3.jpg


به لطف ارتقای قدرت، Feroza Edition جدید شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت را در 3.5 ثانیه (-0.4 ثانیه) و حداکثر سرعت 323 کیلومتر در ساعت (201 مایل در ساعت) دارد که 17 کیلومتر در ساعت بیشتر از موجودی است.
منصوری قیمت Bentayga Feroza Edition را اعلام نکرده است، اما ما مطمئن هستیم که این تغییرات گسترده ارزان نبوده اند. برای کسانی که از طرفداران پر و پا قرص فیروزه نیستند، تیونر خوشحال خواهد شد که رنگ دلخواه خود را روی بنتلی بنتایگا اسپید شخصی سازی شده خود اعمال کند، درست مانند لامبورگینی اوروس، رولز رویس کولینان و مرسدس AMG G63. 

 
منبع carscoops


نظرات