1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. نگرانی ها در رابطه با دور جدید قرعه کشی خودرو

نگرانی ها در رابطه با دور جدید قرعه کشی خودرو

11 تیر 1401
  • 1

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که با توجه به حمله‌ نرم افزاری به برخی سازمان ها از جمله صنعت فولاد، نگرانی در زمینه ایجاد حمله مشابهی برای قرعه کشی خودرو به وجود آمده است، از این رو شرکتی که عهده دار وظیفه قرعه کشی خودرو است، باید پیش از انجام دور جدید ثبت نام، مجوزهای امنیتی لازم را دریافت کند.

سیدرضا فاطمی امین در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران درمورد ماجرای نامه منتشر شده از بین معاونان وزارت صمت مبنی بر تعلیق قرعه کشی خودرو، بیان کرد: هفته‌های گذشته با حمله های نرم افزاری در بخش‌های مختلف از جمله صنعت فولاد، این نگرانی ایجاد شد که حمله مشابهی برای قرعه کشی خودرو انجام شود. بنابراین مقرر شد شرکت اجرا کننده قرعه کشی قبل از دور جدید ثبت نام خودرو، مجوزهای امنیتی نرم افزاری لازم را دریافت کند.

وی همچنین درباره تعیین تکلیف واردات چهار کالایی که رفع ممنوعیت واردات آن‌ها در دست بررسی بود، گفت: معیارهایی که مشخص می‌کند کدام کالاها باید ممنوعیت واردات داشته باشد، در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت مشخص شده و بر مبنای این معیارها کالاهایی که ممنوعیت آن‌ها رفع می‌شود، هم به زودی نهایی و اعلام خواهد شد.

 
منبع ایسنا


نظرات

  • milad milad (11 تیر 1401 ساعت 12:58)

    چقدر یه وزارت خونه میتونه فاجعه باشه