1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نمایش تنها رولز رویس جهان با روکشی از قطعات طلا در دوبی + فیلم

نمایش تنها رولز رویس جهان با روکشی از قطعات طلا در دوبی + فیلم

12 تیر 1401
  • 1

یک خودروی رولز رویس منحصر به فرد با روکش طلا، در دبی به نمایش درآمد. این خودرو که یک شاهکار است، توسط یک هنرمند مشهور فرانسوی طراحی شده و قطعاتی با روکش طلا دارد.

این خودرو که RP6W نام دارد در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به دنیای خودرو و فناوری های اصلاح شده به نمایش گذاشته شد.

نسخه‌های این خودرو نیز به‌صورت مجازی از طریق فناوری «متاورس» بر روی پلت‌فرم V-Verse به نمایش گذاشته شد و به علاقه‌مندان این امکان داده شد تا از طریق این فناوری از خودرو استفاده کنند.

در این مراسم، اریک فاور، تاجر و هنرمند فرانسوی، که این خودرو را طراحی کرده است، از همکاری خود با تاجر فلسطینی و کارشناس فناوری عمری ابو مدی، موسس شرکت V-Verse برای راه‌اندازی پلتفرم اریک فاور برای غیرنظامیان خبر داد.

این پلتفرم خلاقیت‌ها و نوآوری‌های بی‌نظیر را در سراسر جهان به نمایش می‌گذارد و به کاربران پلتفرم V-Verse اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای واقعی با این نوآوری‌ها داشته باشند، شبیه به نسخه واقعی.

این خودرو به عنوان یک شاهکار توصیف شد، زیرا مخلوطی بین رولز رویس و بی ام و است.

این نسخه ترکیبی تنها نسخه موجود در جهان است و ده هزار نسخه از آن به نمایش گذاشته شده است که می تواند از طریق پلتفرم جدید در متاورس استفاده شود. بدین ترتیب علاقه مندان می توانند یک نسخه از خودرو را خریداری کرده و به صورت مجازی با آن رانندگی کنند.

پلتفرم V-Verse که نسخه‌هایی از این خودروی منحصربه‌فرد را به نمایش می‌گذارد، پلتفرمی است که توسط گروهی از جوانان ایجاد شده است که در طول سه سال از تخصص خود در زمینه فناوری‌های متاورس و بلاک چین استفاده کرده‌اند. 

 

 

 

 



نظرات

  • محمودیان محمودیان (12 تیر 1401 ساعت 17:47)

    بنظر این یک نمایش پول و تحمل گرایی افراطی است و گروه وجود. روکش های طلا در برخی قطعات خودرو چه خاصیتی میتواند باشد. ولی بهر حال دوبی جای همین کارهاست .بنظر من آن تولید شاسی بلند در دوبی صد مرتبه ارزشمندتر از این نمایش این ماشین است