1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. شیراز میزبان 80 شرکت قطعات خودرو

شیراز میزبان 80 شرکت قطعات خودرو

5 مرداد 1401
  • 0

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با حضور بیش از ۸۰ شرکت به مدت چهار روز از ۴ الی ۷ مرداد ماه در شیراز برگزار می شود.

علی فرهادی ،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت برتر در این صنعت از استان های فارس ، تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی، خراسان رضوی، مازندران، یزد، کردستان، گیلان، مرکزی، کرمانشاه، قزوین، سیستان و بلوچستان، همدان و بوشهر حضور دارند.

فرهادی با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد مشارکت کنندگان غیر بومی هستند، ادامه داد: نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در مساحتی بیش دوازده هزار مترمربع دایر است که نسبت به دوره های قبل افزایش قابل ملاحضه ای داشته است.

او گفت: برخورداری از کیفیت در همه ی ابعاد این صنعت شرط حیات و تداوم حضور در بازار رقابت داخلی و خارجی است،کلید دستیابی به این مهم ارائه و استفاده از تازه های علمی در حوزه صنایع وابسته به خودرو و ارتقای دانش فعالان این صنعت است.

 فرهادی بیان کرد: قطعه سازی به عنوان ستون و پایه اصلی صنعت خودرو در مرحله تولید خودرو در کارخانه و پس از فروش محسوب می شود، ترکیب قطعات استاندارد و با کیفیت است که تبدیل به محصول نهایی  یعنی خودرو می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گفت: بنابراین رعایت استانداردهای لازم در تولید قطعات خودرو موجب دوام محصول نهایی، کیفیت و نو آوری، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در منابع و انرژی و افزایش بهره وری می شود.

او با اشاره به اینکه لازمه دستیابی به این اهداف، طراحی یک برنامه استراتژیک با پشتوانه علمی و دانش بنیان در حوزه مدیریت است، افزود: زنجیره تولید از تامین منابع و مواد اولیه تا بازار عرضه و مصرف محصول نهایی توام با سیاستگزاری اقتصادی کار آمد، رعایت مباحث فنی و کیفی از طراحی تا تولید و بازار یابی فروش باید در چار چوب استاندارد های علمی و جهانی و بازار یابی و فروش باشد.

 فرهادی ادامه داد: برپایی این عنوان نمایشگاه ها موجب آشنایی بیش از پیش عموم علاقه مندان با آخرین پیشرفت ها و تحولات این صنعت در جهان و کمک به رشد افزایش تولید، اشتغال زایی، رونق تجارت و کسب و کار، فرصت سازی برای عقد قرار داد و در یک کلام تبادل تجربه، اطلاعات و دانش می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با بیان اینکه این رویداد صنعتی در سالن های حافظ، بهار، سرو و نرگس برگزار می شود،تصریح کرد: علاقه مندان به این نمایشگاه می توانند از ساعت 17 الی 22 از روز سه شنبه چهارم مرداد ماه تا جمعه هفتم مرداد، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان حضور پیدا کنند.

 


نظرات