1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. هشدار ایران‌ خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله

هشدار ایران‌ خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله

هشدار ایران خودرو درباره ممنوعیت خرید و فروش حواله
5 مرداد 1401
  • 1

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله در سایت های فروش اینترنتی هشدار داد.

به دنبال درج آگاهی‌های فروش حواله محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی در سایت‌های فروش اینترنتی، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای نسبت به غیرقانونی بودن خرید و فروش حواله در سایت های فروش اینترنتی هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است:

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی دومین فروش محصولات ایران‌ خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، برخی از برگزیدگان به درج آگهی فروش حواله خودرو در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی اقدام کرده‌اند که ممنوعیت این موضوع در بخش‌نامه‌های مختلف فروش ایران‌ خودرو اطلاع‌رسانی شده و مورد تأکید بوده است.

این اطلاعیه در ادامه بیان می افزاید: برنده اعلام شده در نتایج قرعه‌کشی از منظر ایران‌خودرو مشتری نهایی محسوب می شود و تمامی اسناد و مدارک نیز به نام شخص برنده صادر خواهد شد.

این گروه صنعتی اعلام کرد که مسئولیتی در قبال معاملات حواله‌ها ندارد و هرگونه عواقب ناشی از این اقدام، تنها متوجه طرفین معامله خواهد بود.

 
منبع ikcopress


نظرات

  • محمد محمد (5 مرداد 1401 ساعت 11:57)

    باشه حتما ! آشناهایی که میشناسم با وضع های مالی بسیار خوب! 207 و ... راحت گرفتن فروختن خدادتومن همین دیروز یکی از آشنا های دیگه پارس سفارشی رو فروخت 430 تومن خودش نصف کمتر این قیمت خریده بود . برید بگردین دنبال پرتقال فروش ! چطور دهک بندی بلدن جدا کنن افراد نیازمند به خودرو رو بلد نیستن جدا کنن بعد از 3 سال!؟ افرادی مثل من 2 سال خودرو نداشتن بعد دوست خودم با ماشین 1 میلیاردی زیر پاش 207 برنده شد..