1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. معرفی لوکس ترین هتل های تهران

معرفی لوکس ترین هتل های تهران

26 مرداد 1401
  • 0

چیزی که برای تجربه سفری دلنشین و به‌یادماندنی به آن نیاز دارید، در تهران پیدا خواهید کرد؛ از بناهای تاریخی باشکوه و دیدنی گرفته تا امکانات تفریحی فراوان و مراکز خرید لوکس و مدرن.

با توجه به پایتخت بودن تهران و حجم بالای مسافرینی که به این شهر سفر می‌کنند، بدیهی است که از بهترین امکانات رفاهی برخوردار باشد. هتل های تهران، از جمله این امکانات محسوب می‌شوند که با تنوع بالا و امکانات مناسب، به بهترین وجه از مسافران پایتخت استقبال می‌کنند.

 اگر اهل مسافرت‌های لوکس و لاکچری هستید و هنگام سفر به پایتخت دوست دارید در هتل های 5 ستاره تهران اقامت کنید، تا انتهای مطلب حاضر با ما همراه باشید تا با 6 مورد از بهترین هتل های لوکس تهران آشنا شوید.

1. هتل اسپیناس پالاس

وقتی صحبت از لوکس ترین هتل های تهران می‌شود، نام هتل اسپیناس پالاس تهران همیشه در اول فهرست قرار دارد. این هتل در حال حاضر، مجلل ترین و گران ترین هتل تهران است. اسپیناس پالاس در منطقه سعادت‌آباد تهران واقع شده است و بعضی از اتاق‌های آن نمای بسیار تماشایی و زیبایی از کوه‌های تهران را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند. این هتل لاکچری که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است، 400 واحد اقامتی دارد. همه این واحدها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند و با دکوراسیون عالی خود، اقامتی بی‌نظیر و تکرارنشدنی را برای شما رقم می‌زنند. علاوه بر این، تعدادی از بهترین رستوران های تهران نیز در این هتل واقع شده‌اند. هتل اسپیناس پالاس دسترسی بسیار خوبی به مکان‌های مهم شهر اعم از برج میلاد، نمایشگاه بین‌المللی تهران، پارک پرواز و.... دارد و همین مسئله هم باعث محبوبیت آن در میان بسیاری از مسافران شده است.

2. هتل پارسیان آزادی

پارسیان آزادی یکی از قدیمی‌ترین هتل های لوکس تهران است که از سال 1354 مشغول خدمت‌رسانی به مسافران شهر تهران است. این هتل که سابقا هایت نام داشت، در سال 1390 بازسازی شده است تا رفاه مسافران از هر لحاظ بهتر و بیشتر شود. هتل آزادی تهران در تقاطع بزرگراه چمران و یادگاری امام واقع شده است و دسترسی بسیار خوبی به برج میلاد و محل برگزاری نمایشگاه‌های تهران دارد. جالب است بدانید علی‌رغم اینکه هتل پارسیان آزادی یکی از قدیمی ترین هتل های تهران است، اما اولین هتل سبز و دوست‌دار محیط زیست ایران است. این هتل با 475 واحد اقامتی خود که از عالی‌ترین امکانات رفاهی برخوردار هستند، اقامتی راحت و دلنشین را برای شما رقم خواهد زد.

3. هتل نووتل

هتل نووتل، یکی از زیرمجموعه‌های هتل‌های زنجیره‌ای اکور فرانسه است که اخیرا نام آن به رکسان تغییر پیدا کرده. این هتل بین‌المللی در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار دارد و برای افرادی که به قصد تعویض پرواز به تهران می‌آیند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. هتل نووتل یا هتل رکسان بیش از 300 واحد اقامتی دارد که با امکانات رفاهی بی‌شمار خود، این هتل را به یکی از بهترین هتل های لوکس تهران تبدیل کرده‌اند. این هتل با خودرو یک ساعت با شهر تهران فاصله دارد و جاذبه‌های گردشگری دیدنی‌ای مثل دریاچه نمک قم و باغ پرندگان نیز فاصله بسیار کمی با آن دارند.

 

هتل نووتل.jpg

 

4. هتل پارسیان استقلال

اگر چه هتل استقلال تهران نیز یکی از قدیمی‌های پایتخت محسوب می‌شود، اما طی 50 سال خدمت به مسافران پایتخت، سابقه درخشانی در جلب رضایت آنان داشته است و همچنان در فهرست بهترین هتل های تهران قرار دارد. این هتل دارای 55 واحد اقامتی بسیار لوکس است که به منظور آرامش خاطر مسافران، به امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای مجهز شده‌اند. هتل استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر قرار گرفته است؛ بنابراین، اگر این هتل را برای اقامت در تهران انتخاب کنید، دسترسی خیلی خوبی به تمامی نقاط شهر تهران خواهید داشت. چند رستوران، 2 کافی‌شاپ، انواع فروشگاه، سالن‌هایی که با ظرفیت 1000 نفری خود، گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم‌های مختلف هستند و.... از دیگر امکانات رفاهی هتل پارسیان استقلال هستند.

5. هتل ویستریا

اگر بعد از اسپیناس پالاس بخواهیم هتل دیگری را به‌عنوان لوکس ترین هتل تهران معرفی کنیم، بدون شک هتل ویستریا انتخابمان خواهد بود. این هتل که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرده، بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است و با معماری نئوکلاسیک و کانادایی خود، همچون نگینی در میان سایر هتل های تهران می‌درخشد. این هتل 98 واحد اقامتی دارد که به بهترین امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و در کنار امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ رایگان، استخر، کافی‌شاپ، سونا و رستوران بام، هیچ چیزی برای تجربه اقامتی دلنشین و راحت کم ندارند. جالب است بدانید که این هتل در نزدیکی دربند – یکی از معروف‌ترین مکان‌های تفریحی تهران – قرار گرفته است؛ در نتیجه، با انتخاب هتل ویستریا، در منطقه‌ای بسیار خوش‌آب‌وهواترین و زیبا اقامت خواهید داشت.

6. هتل لاله

اگر دنبال هتلی هستید که هم موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته باشد و هم مجلل و لوکس باشد، هتل لاله تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از آنجایی که این هتل در بلوار کشاورز تهران واقع شده است، خیالتان از سهولت دسترسی به سایر نقاط تهران راحت خواهد بود؛ چند ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی شما قرار دارند و حتی با کمی پیاده‌روی می‌توانید به خیابان‌ها مهم شهر – کارگر و ولیعصر – دسترسی پیدا کنید. هتل لاله که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مجلل و لوکس تهران است، روبه‌روی پارک لاله واقع شده است و اتاق‌های آن چشم‌اندازی بسیار دیدنی و زیبا رو به این پارک و قله دماوند تهران دارند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به تهران هستید و دوست دارید سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه کنید، رزرو آنلاین هتل را از دست ندهید.

 

رزرو آنلاین هتل.jpg

 

تجربه سفری به‌یادماندنی با اقامت در هتل‌های 5 ستاره تهران

اگر چه خیلی‌ها تهران را به شلوغی، آلودگی و سروصدایش می‌شناسند، اما پایتخت زیبای ما چنان امکانات گردشگری و تفریحی دارد که حیف است خودمان را از سفر به آن محروم کنیم. در مقاله حاضر 6 مورد از بهترین هتل های تهران را به شما معرفی کردیم تا هروقت که هوس سفر به پایتخت به سرتان زد، فهرستی از بهترین هتل های 5 ستاره و لوکس تهران را در اختیار داشته باشید. برای رزرو آنلاین هتل تهران و خرید ارزان بلیط هواپیما، به سایت فلای تودی مراجعه کنید.



نظرات