1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. نمایشگاه ها
  4. آخرین اخبار از اتفاقات نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد+ فیلم

آخرین اخبار از اتفاقات نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد+ فیلم

8 شهریور 1401
  • 0

86671E87-4D4F-4CC3-8D72-30694E61557A.jpegبیست و دومین نمایشگاه بین المللی مشهد از فردا در محل دائمی نمایشگاه های مشهد برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه  از 9 تا 12 شهریورماه و از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو و قطعات خواهد بود. 

استان خراسان رضوی دارای اولین سایت تولید خودرو است که سه مرحله اصلی تولید خودرو را به صورت یکجا امکان پذیر کرده است. این استان همچنین دارای استعدادها و ظرفیت های زیادی در زمینه تولید قطعات خودرو است و به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگترین قطب های قطعه سازی ایران نقش بسزایی در تولید خودرو دارد.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (13).webp

تجمیع بخش بزرگی از زنجیره تامین و تولید خودرو در خراسان رضوی، نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را به یکی مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور در سال‌های اخیر تبدیل کرده است؛ در همین راستا تیم خبری Car.ir نیز به مشهد سفر کرده تا اخبار لحظه ‎ای این رویداد خودرویی شمال شرق کشور را منعکس نماید.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (5).webp

به گزارش خبرنگار Car.ir از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد این نمایشگاه در 3 سالن اصلی برگزار خواهد شد، نخستین سالن نمایشگاه به گروه خودروسازی سایپا و زیر مجموعه های آن یعنی پارس خودرو، زامیاد و… اختصاص دارد؛ پیش از این زمزمه هایی مبنی بر قصد این شرکت برای رونمایی از چند محصول جدید خود در نمایشگاه خودرو مشهد شنیده می شد، چانگان CS35 پلاس و چانگان یونی تی خودروهایی هستند که احتمال رونمایی آن ها در خلال برگزاری این نمایشگاه وجود دارد، همچنین با توجه به لغو دقیقه نودی معرفی خودروهای سهند و اطلس در نمایشگاه، احتمال معرفی این محصولات در نمایشگاه مشهد نیز وجود دارد، سهند و اطلس دو محصول جدید گروه سایپا هستند که بر اساس پلتفرم x200 توسعه یافته اند.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (9).webp

دومین سالن نمایشگاه مشهد اما میزبان 6 خودروساز مختلف است، ایران خودرو با کراس اور هایما 8s، وانت آریسان 2، پژو 207 سقف شیشه ای، پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای و تارای اتوماتیک به مشهد آمده، همچنین ایران خودرو دیزل نیز با 7 محصول در همین سالن حاضر خواهد بود، کامیونت آترین پلاس، کشنده فوتون h5، کشنده آتامان، اتوبوس برقی eAtross و…. بخشی از این محصولات هستند.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (2).webp

دیگر غرفه این سالن، مربوط به گروه بهمن خواهد بود که با وجود دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، فیدلیتی پرستیژ، ریسپکت پرایم، ون اینرودز، کامیونت های فورس و کشنده امپاور، حضور قدرتمندی در این نمایشگاه داشته است.

مدیران خودرو، خودروسازی فردا، خودروسازی ایلیا و مایان دیزل نیز دیگر غرفه های این سالن را به خود اختصاص داده اند.

نمایشگاه-خودرو-مشهد-شهریور1401 (18).webp

سومین و آخرین سالن این نمایشگاه نیز غرفه های شرکت هایی نظیر آمیکو، کرمان موتور، آرین موتور، شایان دیزل و رخش خودرو دیزل را در خود جای داده است.

خبرنگاران car.ir هم‌اکنون در این نمایشگاه مستقر هستند و شما می توانید اخبار و اطلاعات لحظه ای نمایشگاه خودروی مشهد را از طریق صفحه اینستاگرام car.ir به صورت لحظه ای پیگیری نمایید.

افتتاح رسمی نمایشگاه توسط معاون اقتصادی رییس جمهور

 

نمایشگاه خودرو مشهد نهایتا عصر روز نهم شهریور ۱۴۰۱ با حضور محسن رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور به صورت رسمی افتتاح شد.

 

 
منبع car.ir


نظرات