1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. افتتاح نخستین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو؛ تخفیف ۱۸ درصدی ایساکو به رانندگان تاکسی‌

افتتاح نخستین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو؛ تخفیف ۱۸ درصدی ایساکو به رانندگان تاکسی‌

9 شهریور 1401
  • 0

شرکت ایران خودرو از افتتاح نخستین شعبه فروشگاه مرکزی ایساکو در خیابان سعدی تهران خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: با توجه به افزایش فروش کالاهای قاچاق و قطعات تقلبی و نامرغوب، این شرکت در نظر دارد علاوه بر فروشگاه‌های مجاز در سراسر کشور، فروشگاه‌های مرکزی جدیدی را به منظور مبارزه با قاچاق کالا و تسهیل خرید قطعات اصلی تاسیس کند؛ در همین راستا اولین شعبه از این فروشگاه‌ها در خیابان سعدی تهران آغاز به کار کرده است.
شهرام غلامی اضافه کرد: فروش قطعات در این فروشگاه به صورت کاملا بی‌واسطه خواهد بود و از آنجا که یکی دیگر از اهداف تاسیس این فروشگاه‌، تسهیل خرید قطعات و لوازم یدکی برای رانندگان تاکسی بوده، از این پس فروشگاه مرکزی ایساکو، پایلوت خرده‌ فروشی لوازم مورد نیاز خودروهای تاکسی محسوب می شود.
وی همچنین ادامه داد: در حال حاضر نیز طرح فروش سه قلم قطعه از جمله کیت کلاچ، لنت و شمع به قیمت فروش عمده و  با تخفیف ۱۸ درصدی برای دارندگان تاکسی که خودرو آن‌ها از محصولات ایران‌خودرو است در نظر گرفته شده که به صورت نقدی یا خرید با استفاده از «ایساکو کارت» قابل استفاده خواهد بود.
غلامی با اشاره به اینکه این اقدام با هدف افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو اجرا می شود، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی های انجام شده در این فروشگاه، به صورت ماهیانه، یک جشنواره‌ فروش با تخفیف‌های ویژه برای قطعات مختلف برگزار خواهد شد.

منبع ایکوپرس


نظرات