1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. معرفی 8 رنگ جدید برای هایما 8S ایران خودرو

معرفی 8 رنگ جدید برای هایما 8S ایران خودرو

3 آبان 1401
  • 0

شرکت ایران خودرو خراسان اعلام کرد که خودرو هایما 8S محصول جدید این شرکت، با رنگ های متنوع به بازار عرضه می شود.

این شرکت در نظر دارد با هدف گسترش و تنوع محصولات خود در سال جاری، محصولات خودرو را با تنوع بیشتری به متقاضیان ارائه کند؛ از این رو محصول جدید این شرکت با نام هایما 8S که به گفته ایران خودرو، تولید انبوه آن به زودی آغاز می شود، در هشت رنگ متفاوت عرضه خواهد شد.

بدین ترتیب، علاوه بر رنگ‌های پرمتقاضی در بازار، هایمای جدید با هشت رنگ جدید شامل رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی، سرمه‌ای متال، قهوه‌ای کادرو، قرمز ونیزی و مشکی آبنوس در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

پیش از این نیز، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو به معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات این شرکت پرداخت و با اعلام اینکه این شرکت توانایی تولید و عرضه خودرو با ۲۰ فام رنگ را دارد، گفت: به زودی با به کارگیری مکانیزم های مربوطه، مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش‌گذاری کنند.

بیژن زاهدی فرد گفته است که این شرکت به ساخت سامانه شبیه‌سازی رنگ خودرو می پردازد و این سامانه از قابلیت ایجاد و نمایش تصویر خودرو در شرایط مختلف نوری و با رنگ‌های متنوع برخوردار است که تفاوت تجربه بیننده نسبت به حالت واقعی کم‌تر از ۱۰ درصد است.

وی اضافه کرد: با استفاده از این سامانه توانستیم در مرحله نخست ۲۰ رنگ مناسب با فرم و بدنه خودرو هایما 8S معرفی کنیم که از این میان طبق نظر کارشناسان فروش ایران‌خودرو خراسان و خبرگان بازار، هشت رنگ به تایید نهایی رسید.

 

منبع ایکوپرس


نظرات