1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. اعلام قیمت رسمی دیگنیتی پرستیژ

اعلام قیمت رسمی دیگنیتی پرستیژ

16 آبان 1401
  • 1

بهمن موتور که در نمایشگاه خودرو 1401 تهران از دیگنیتی پرستیژ به عنوان محصولی کامل تر از دیگنیتی پرایم رونمایی کرده بود، اکنون در آبان ماه 1401 قیمت رسمی این خودرو را اعلام کرد، بدین ترتیب پیشبینی می شود کراس اور جوان پسند بهمن موتور طی روزهای آتی از طریق بورس کالا رسما وارد بازار شود.

بنابر اخبار منتشر شده در فضای مجازی، این شرکت قیمت ویژه آبان ماه 1401 دیگنیتی پرستیژ را 1 میلیارد و 120 میلیون تومان اعلام کرده است. این درحالی است که دیگر مدل دیگنیتی یعنی دیگنیتی پرایم قیمت رسمی 935 میلیون تومانی را یدک می کشد، قیمت بازار آزاد این خودرو نیز این روزها به 1 میلیارد و 350 میلیون تومان رسیده است...، بنا براین می توان پیشبینی کرد قیمت سری اول دیگنیتی پرستیژ در بازار تا محدوده 1 میلیارد و 600 الی 750 میلیون تومان نیز خواهد بود!

b8XzWJXv60G9q8vcg6Ayxixv1kR7VDJe4pJUQVvU.webp
دیگنیتی پرستیژ از نظر ظاهر تفاوت هایی جزئی با مدل پرایم دارد، اما قلب تپنده قدرتمند این خودرو، بزرگترین وجز تمایز آن با مدل قبلی است، در حالی که پیشرانه 1.5 لیتری توربوی 148 اسب بخاری دیگنیتی پرایم به همراه گیربکس CVT، به پاشنه آشیل این خودرو در بازار کشور تبدیل شده بود، بهمن موتور خیلی زود تصمیم گرفت با عرضه دیگنیتی پرستیژ، عنوان قدرتمندترین کراس اوور بازار کشور را به نام محصول خود ثبت نماید، پیشرانه مدل جدید دیگنیتی با 2 لیتر حجم و بهره بردن از توربوشارژ به همراه تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت توانایی تولید 230 اسب بخار قدرت را دارد! جعبه دنده خودرو نیز به 6 سرعته AT تبدیل شده تا حداقل روی کاغذ، مجالی برای انتقاد باقی نماند!

برای شناخت بهتر این خودرو می توانید صفحه مشخصات فنی دیگنیتی پرستیژ یا ویدیو معرفی این خودرو را تماشا کنید:

منبع car.ir


نظرات

  • علی علی (22 آبان 1401 ساعت 21:47)

    بزارید این آشغال ها را قالب کنم به مردم بدبخت، حتی با قیمت کارخونه هم نمیشه اینها را خرید.میره تو بورس با یک قیمت کذایی و مسخره، بصورت صوری اینها را خودشون میخرن