1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. عرضه محصولات هپکو با تسهیلات ویژه - آبان 1401

عرضه محصولات هپکو با تسهیلات ویژه - آبان 1401

18 آبان 1401
  • 0

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز اعلام کرد برای اولین بار در کشور، با هدف حمایت از تولید داخل تعداد 500 دستگاه انواع محصولات تولید شده در شرکت هپکو با تسهیلات بانکی 80 درصدی عرضه خواهد شد. قالیباف در مورد جزئیات این تسهیلات افزود: مدت بازپرداخت 48 ماهه درنظر گرفته شده و سود آن نیز 12 درصد است.

وی ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور ریاست محترم جمهور برای حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است.

سخنگوی وزارت صنعت گفت: بهره برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می توانند از امروز به سامانه صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مراجعه و جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

قالیباف در مورد تنوع محصولات مشمول این تسهیلات گفت: 3 مدل بیل مکانیکی، 3 مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و 2 مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می کند و در اجرای این سیاست اصولی طرحهای دیگری در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

منبع تسنیم


نظرات