1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. عرضه کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس + قیمت پایه

عرضه کشنده امپاور بهمن دیزل در بورس + قیمت پایه

23 آبان 1401
  • 2

گروه بهمن در اطلاعیه ای اعلام کرد دور جدید فروش کشنده امپاور BD500 بزودی آغاز شد. این شرکت گفت فروش این کشنده در روز یکشنبه مورخ 29 آبان 1401 از طریق بورس کالا انجام خواهد شد. قیمت پایه امپاور هنگام عرضه در بورس 3 میلیارد و 131 میلیون تومان خواهد بود و موعد تحویل آن به خریداران محترم 2 ماهه است.

فرایند خرید این محصول تابع قوانین بازار بورس انجام می شود و متقاضیان امپاور باید در سامانه سجام احراز هویت کرده و در یک کارگزاری متعبر ثبت نام نمایند.

بهمن امپاور را می توان مدرن ترین و قوی ترین کشنده تولید داخل نامید که قوای فنی آن شامل یک موتور کامنیز (Cummins) توربو با 500 اسب بخار قدرت و گیربکس 12 دنده اتوماتیک ساخت شرکت ZF آلمان است که با ریتاردر 5 حالته خود نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کند. این کشنده مجاز به حمل وزن ترکیبی 44 تن است و از استاندارد آلایندگی یورو 5 بهره می برد.

UYK4k05aoaawtu9h7Mml8wMTNyGv5MECYprLWr0f.webp

امپاور از سیستم های ایمنی مانند رادار حرکت بین خطوط LDW، سیستم کنترل حرکت در سربالایی HAC و سیستم هشدار برخورد با مانع از جلو FCW در ترکیب با ترمز هوشمند اضطراری AEBS بهره می برد که می توانند در شرایطی که هوشیاری راننده کاهش یافته احتمال وقوع تصادف را به حداقل برسانند. امپاور استاندارد حمل کالای خطرناک از اتحادیه اروپا (ADR) را داشته و همچنین موفق به کسب جواز حمل کالای خطرناک (مانند سوخت) از سازمان ملی استاندارد ایران نیز شده است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول ویدیو "معرفی کشنده امپاور BD500 بهمن دیزل" را مشاهده نمایید.

 

منبع Car.ir


نظرات

  • Vali Vali (4 آذر 1401 ساعت 10:36)

    سایت

  • Vali Vali (4 آذر 1401 ساعت 10:35)

    سایت