1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. ثبت نام تقلبی سایپا!

ثبت نام تقلبی سایپا!

13 آذر 1401
  • 4

روز گذشته گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح طرح فروش فوق العاده دو محصول خود یعنی کوییک و کوییک R را ویژه متقاضیان عادی و مادران آغاز کرد. 

اما اوضاع عادی پیش نرفت و پس از گذشت دقایقی، سایت فروش سایپا از دسترس خارج شد و متقاضیان با خطای از دسترس خارج بودن سایت مواجه شدند.

قاسم خاکی جوان، رئیس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی سایپا در این مورد توضیح داد: متاسفانه به دلیل مشکل فنی در زیر ساخت، سایت که زیر نظر شرکت دیگری است از دسترس خارج و قطع شد.

او همچنین ادامه داد: قرار شد فروش فوق العاده خودروهای کوئیک و کوئیک R از ساعت 14 روز گذشته انجام شود اما متأسفانه این مشکل هنوز بعد از گذشت یک روز برطرف نشده است.

همچنین برخی دیگر از متقاضیان موفق به ورود به سایت شده اند اما هنگام ثبت نام با پیامی مواجه شده اند که به آن ها می گوید لطفا با IP ایران اقدام به ثبت نام کنید. این در حالی است که این متقاضیان هنگام ورود به سایت از VPN استفاده نمی کرده اند.

این مشکل همچنان پابرجا است و به محض رفع شدن، در سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع Car.ir


نظرات

  • جاجا جاجا (14 آذر 1401 ساعت 11:44)

    تمامش فرمالیته بود
    از هرکسی پرسیدم همین مشکلات رو واسه ثبت نام داشت
    مطمئن هستم که سایپا این فروش مسخره رو فقط واسه اینکه قیمت محصولاتش تو بازار زیاد بشه ، گذاشته وگرنه یکی بگه شاهین که تا حالا اصلأ فروش قسطی هم کسی نمی خرید چجوریه الآن هم پیش فروش هم فروش فوری ش درجا پر شده
    پس مطمئن باشید حتماً فروش سایپا تقلبی و فرمالیته س

  • مجتبی صفری مجتبی صفری (14 آذر 1401 ساعت 09:47)

    واقعا مردم مسخره کردید اصلا نتونستیم اسم بنویسیم چرا دروغ میگید چرا الکی مارو تو دردسر میندازید واقعا خجالت نمیکشید با این کلاهبرداریها من زندگیم به مشگل خورده سر این ثبتنام

  • امین امین (14 آذر 1401 ساعت 09:25)

    هیچ خیری برا مردم نداشتید.

  • حسن حسن (14 آذر 1401 ساعت 03:09)

    همینه دیگه از ماست که برماست وقتی این لگنهارو یه عده میخرن باید این فیلمارو بازی کنه سایپا و ایرانخودرووقتی اون همه ماشین تو پارکینگ دارن وارد بازار نمیکنن تا هرجور بخوان به مردم بندازن. میدن به نمایندگیها تا آزاد بفروشن