1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. اولین محموله خودرو وارداتی، پشت مرز های ایران!

اولین محموله خودرو وارداتی، پشت مرز های ایران!

13 آذر 1401
  • 0

در روز های اخیر مقامات وزارت صمت از مانع زدایی در مسیر واردات خودرو خبر داده بودند و از روز گذشته، تبلیغات برخی وارد کنندگان جدید نیز آغاز شده بود.

اما پس از دیده شدن بیلبورد های مربوط به تبلیغات خودرو های وارداتی جدید در سطح شهر، سخنگوی وزارت صمت خبر از سرعت گرفتن فرایند واردات خودرو و رسیدن برخی از مدل ها به پشت مرزهای کشور خبر داد.

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه روند رشد تولید خودرو در ماه‌های اخیر رکورد پنج ساله خود را جابه‌جا کرده، از رشد ۳۸۰ درصدی تولید خودرو کامل از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته (۹ آذر ماه) نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، خبر داده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر سرعت گرفتن فرآیند واردات خودرو، اعلام کرده است که حتی برای برخی مدل‌ها، خودروها به پشت مرز رسیده است و فرآیند تبلیغات محیطی آن‌ها همانگونه که دیده می‌شود، آغاز شده است. 

وی در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر اینکه اولین خودروهای آماده‌ی واردات به کشور که به پشت مرز رسیده‌اند، از چه مدل‌ها و در چه تعدادی هستند، اظهار کرد: هنوز جزئیات این موضوع در دسترس نیست؛ اما به‌زودی جزئیات نیز مشخص خواهد شد و شاهد واردات خودروها خواهیم بود.



نظرات