1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. بدون چک و سفته از آیتول بیمه قسطی بخرید

بدون چک و سفته از آیتول بیمه قسطی بخرید

10 بهمن 1401
  • 0

بیمه قسطی از خدمات پر متقاضی در ایران است و آیتول با درک این نیاز و تقاضا، در اقدامی نوآورانه امکان خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته را از اوایل مرداد ماه برای مالکان خودرو فراهم کرده است. این امکان برای نخستین بار در ایران روی بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه شده است.

سرویس بيمه اقساطي خودرو  با هدف تسهیل شرایط خرید بیمه راه اندازی شده است تا کاربران بدون شرایط دست و پاگیر ارائه چک و سفته، بتوانند برای خرید بیمه خودرو به صورت اقساطی اقدام کنند. در سرویس خرید اقساطی بیمه از آیتول، فرایند مراجعۀ کاربران و دریافت خدمات نسبت به شیوه‌های سنتی خرید بیمه، آسان‌تر شده و طی بررسی‌هایی که برای برآورد ریسک‌ها از سوی آیتول انجام گرفته بر نوآوری و ایجاد طرحی نو به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان تأکید شده است.

با استفاده از این سرویس آیتول، بیمه‌گذاران می‌توانند وجوه مربوط به خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند. سررسید اقساط به منظور تمدید یا خرید بیمه‌نامه نیز همان تاریخ صدور بیمه نامه است و آخرین مهلت پرداخت صورتحساب تا 5 روز بعد از تاریخ سررسید است که در صورت عدم پرداخت صورت حساب در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می­شود.

کاربران آیتول می­توانند در کنار خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته، از امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه­ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، خرید آسان و سریع بیمه‌نامه، صدور سریع بیمه‌نامه از تمام شرکت‌‌های بیمه و تضمین بهترین قیمت بهره‌مند شوند.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، امیدوار است سایر کسب و کارها نیز از ظرفیت ریسک­پذیری خود بهره­مند شده و در راستای سهولت استفاده از سرویس­های ارائه شده، شرایط منعطف و اقتصادی را برای کاربرانشان ایجاد کنند.



نظرات