1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. وزارت صمت اعلام کرد: پیش فروش خودرو های داخلی از روز چهارشنبه "بدون قرعه کشی"

وزارت صمت اعلام کرد: پیش فروش خودرو های داخلی از روز چهارشنبه "بدون قرعه کشی"

7 اسفند 1401
  • 7

مدیرکل بخش خودرویی وزارت صمت در گفتگویی خبر از ثبت نام بزرگ خودروسازان داخلی در روز 4 شنبه مورخ 10 اسفند داد.

عبدالله توکلی لاهیجانی با اشاره به پیش فروش خودروهای داخلی از روز چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: در این طرح  خودروسازان سایپا، ایران خودرو و همچنین خودروسازان بخش خصوصی محصولات خود را ارائه می کنند. 

مدیر کل خودرویی وزارت صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در این طرح قرعه کشی انجام نمی شود، افزود: در این طرح همه ثبت نام کنندگان خودرو دریافت می کنند اما زمان تحویل خودرو بین 3 ماه تا یک سال متفاوت خواهد بود. 

وی اظهار داشت: در این طرح مشتریان در صورت تمایل نداشتن به دریافت خودرو با زمان انتظار بیشتر می توانند انصراف خود را اعلام و پول خود را از حساب وکالتی خارج کنند.

با وجود اعلام این خبر از سوی وزارت صمت، هنوز جزئیات این طرح از سوی خودروسازان داخلی اعلام نشده است.

منبع فارس


نظرات

  • Nariman Nariman (11 اسفند 1401 ساعت 01:14)

    واقعا چقد دروغ و کلک خسته نشدید ...بسه دیگ

  • مهدی مهدی (8 اسفند 1401 ساعت 00:35)

    واقعا تف بر شما باد از اسم اسلام دارید سوءاستفاده میکنید چرا کسی نیست به داد مردم برسه چرا روحانیون خاموش شدن چرا مراجع تقلید حرفی نمیزنند چرا قوه قضاییه ورود نمیکنه چرا بازرسی کل کشور ورود نمیکنه چرا رهبری ورود نمیکنه چرا مردم بیجاره تو جاده های کشور با این خوورو ها باید بمیرند و خانواده هایی بی سر پرست و خانواده هایی محروح و و قطع عضو و قطع نخایی باید داشته باشید و کک سردم داران مملکت نگزه چرا واقعا دارید به ریش مردم میخندید به خدا برای ما جوونا یه موتور سیکلت شده ارزو ما از نزدیک ماشین میبینیم ذوق میکنیم جه برسه که داشته باشیم تف به شرفتون اگر اخرتی باشه من که حلال نمیکنمتون از بالاترین شخصیت تا پایین ترین فرد مسئول مملکت

  • رضا رضا (7 اسفند 1401 ساعت 23:36)

    خدا لعنت کن دولت و ایران خودرو وسایپا رو که ماشین اینقدر تولید نمیکنه که تمام پارکینگا پر بشه ومثل قبل اقساطی بده که تمام نمایشگاه و دلال التماس کنن برا فروش ماشینای لگنشون

  • بابک بابک (7 اسفند 1401 ساعت 15:02)

    اگر چهارشنبه ثبت نام باشه، سه روز قبل باید پول تو حساب وکالتی میبود، یعنی حداکثر امروز باس بخشنامه ابلاغ میشد
    یعنی کشکه
    چهارنشبه هم نمیشه

  • احمد احمد (7 اسفند 1401 ساعت 10:39)

    این شیوه فروش و پیش شرط مسدود کردن ۵۰۰ میلیون تومن توسط خریدار خودرو بهترین راه برای تامین کسری بودجه دولت در پایان سال است.
    این شیوه فروش کثیف ترین نوع تیغه زدن مردم بیچاره و مستاصل است.
    بار گذشته که ایران خودرو از پیش شرط مسدود کرد مبلغی در حساب وکالتی متقاضی خرید لگن داخلی استفاده کرد، مبالغ مسدود شده در حساب های متقاضيان خرید بالغ بر ۱/۵ برابر کل ارزش سهام کارخانجات ایران خودرو شد.
    این شیوه طلائی و فوق العاده پر سود که حلال مشکل کسری بودجه دولت در اسفندماه است، ظاهرا حسابی به دهان آقایون مزه کرده. چقدر بد بخت شدیم که اینطوری مدام ما رو میچاپند.

    تاسف تاسف (7 اسفند 1401 ساعت 12:24)

    "از ماست که بر ماست"

    خلایق هرچه لایق!!

    وقتی برای خودمون ارزش قایل نیستیم و هر آشغالی رو با هر قیمتی میخریم، باید منتظر بدتر از اینا باشیم.
    اگر کسی نخره این اتفاقات هم نمیافته.
    برای حفظ سرمایه هم برید سمت بازارهای دیگه، نه خودرویی که با یک تصادف کل پولتون میره هوا.............

    محسن نجفی محسن نجفی (9 اسفند 1401 ساعت 09:22)

    عمویی اگه خودرو داشتی به اندازه تقاضا که بی خود کردی تا حالا ندادی به مردم این وضعیت رو درس کردی اگرم خودر نداری که بی خود می کنی مردمو سرکیسه میکنی. یه مشت بی سواد و بی تخصص رو گذاشتید در بخش تصمیم سازی های اساسی مملکت. نزدیک ترین شباهت به تصمیمات شما پت و مت هستند ولی به هر حال اونا با کلی تخریب به یه جا میرسیدن و لی شما نه، ببین از عید تا الان چه به سر مردم آوردید. فروش تو سایت خودرو ساز، فروش تو جامع، قرعه کشی تو جامع، قرعه کشی تو سایت، جوانان، فرسوده، بورس که مرد م برن نزدیک بازار آزاد بخرن الانم دو باره جامع. عزیزم مشکل در تعداد عرضه هست نه نوع عرضه