1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. کسب و کار
  4. راهنمای خرید بهترین روکش صندلی خودرو

راهنمای خرید بهترین روکش صندلی خودرو

14 اسفند 1401
  • 0

برای اینکه بتوانید به زیبایی خودرو خود کمک کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. بی‌شک، یکی از مواردی که بر زیبایی خودرو اثر می‌گذارد روکش صندلی خودرو است. زیرا زمانیکه به خودرو نگاه می‌کنید، در مرحله اول صندلی‌های آن را مشاهده می‌کنید. امروزه، انواع روکش موجود هستند که از پرطرفدارترین آنها می‌توان به روکش صندلی پارچه‌ای، روکش صندلی مخمل، روکش صندلی چرم و پارچه اشاره کرد. همچنین، با توجه به این موضوع که این روکش به صورت خارجی و ایرانی موجود است سوالات زیادی پرسیده می‌شود که آیا روکش صندلی خارجی بهتر است و یا ایرانی؟! اگر می‌خواهید برای خرید بهترین روکش صندلی بازار اقدام کنید، می‌توانید در ادامه این گزارش همراه ما باشید.

شستشو ساده

یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید روکش صندلی ماشین باید به آن توجه داشته باشید قابلیت شسشتو ساده است. به طور مثال، اگر می‌خواهید روکش تمام چرم ماشین اقدام کنید، باید مطمئن باشید که جای لک بر روی روکش باقی نمی‌ماند و به راحتی می‌توانید آن را از روی روکش صندلی پاک کنید.

2.jpg

این مسئله باعث می‌شود خودرو شما همیشه تمیز به نظر برسد و این مسئله حس خوبی را در صاحبان ماشین به وجود می‌آورد.

مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار

مسئله دیگری که در زمان خرید روکش صندلی خودرو باید به آن توجه کنید مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار است. اگر این روکش‌ها مقاومت پایینی داشته باشند، زمانیکه بر روی صندلی می‌نشینید به مرور زمان دچار سایش می‌شوند و ظاهر آنها از بین می‌رود. همچنین، اگر این روکش‌ها ساختار ضعیفی داشته باشند ممکن است در اثر کوچکترین ضربه‌ای دچار پارگی شوند. این مسئله باعث می‌شود روکش‌ها هیچ‌گونه کارآیی نداشته باشند.

نکات تکمیلی در خرید روکش خودرو

اگر می‌خواهید بهترین روکش را برای صندلی خودرو سفارش دهید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • برای خرید به مراکز معتبر مراجعه نمایید و حتما روکش صندلی ضمانت دار را خریداری نمایید.
  • در زمان خرید به برش‌هایی که بر روی صندلی به کار رفته‌اند توجه داشته باشید و مطمئن باشید این برش‌ها به صورت منظم و بدون هیچ‌گونه ناهماهنگی شکل گرفته‌اند.
  • در انتخاب رنگ دقت کنید و رنگی را انتخاب ننمایید که پس از مدتی از آن خسته و دلزده شوید.

بهترین روکش ماشین کدام روکش است؟

در بالا به این موضوع اشاره کردیم که امروزه انواع روکش مخملی، تمام پارچه و چرم برای صندلی‌های خودرو موجود است. به همین دلیل، مشتریان در این باره سوال می‌پرسند بهترین روکش خودرو کدام روکش است. با توجه به مطالعات بالینی متعددی که در این زمینه انجام شده است مشخص گردیده است استفاده از روکش چرم بهترین گزینه برای خودرو است.

 

زیرا روکش‌های چرم دارای قابلیت‌های متعددی هستند و این قابلیت استفاده از این روکش‌ها را بسیار ساده می‌سازد. اگر شما به دنبال خرید بهترین روکش برای خودرو خود هستید، باید خرید روکش تمام چرم را مد نظر قرار دهید. در ادامه فواید استفاده از روکش چرم را مد نظر قرار می‌دهیم.

فواید روکش صندلی چرم

استفاده از روکش صندلی تمام چرم مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

  • ظاهر لوکس: استفاده از روکش چرم باعث می‌شود ظاهر خودرو بسیار لوکس به نظر برسد و این مسئله برای کسانی که به ظاهر خودرو خود اهمیت می‌دهند بسیار مهم است.
  • کاهش مواد حساسیت‌زا: یکی دیگر از مواردی که باعث شده است استفاده از روکش چرم مورد توجه قرار گیرد کاهش اثر مواد حساسیت‌زا در خودرو است. زیرا گردوغبار هرگز به این روکش‌ها نمی‌چسبد و این مسئله باعث می‌شود حساسیت در داخل خودرو به حداقل برسد.
  • تمیزی ساده‌تر: تمیزی روکش چرم بسیار ساده است و شما می‌توانید با یک دستمال مرطوب روکش صندلی را تمیز کنید.
  • تنوع رنگی: یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است افراد به سمت خرید این روکش‌ها متمایل شوند تنوع رنگی بالای آنهاست. به طور مثال، اگر شما تمایل دارید از روکش قهوه‌ای و یا قرمز در فضای داخلی خودرو خود استفاده نمایید، به راحتی می‌توانید آن را سفارش دهید و طراحی داخلی خودرو را بر اساس سلیقه شخصی خود انجام دهید.
  • ایجاد بستر امن: بهتر است بدانید وجود روکش چرم در صندلی خودروها باعث می‌شود بستر نرمی به وجود بیاید و در نتیجه رانندگان و سرنشینان زمانی که در خودرو حضور دارند حس بهتری را تجربه می‌نمایند.

آیا استفاده از روکش چرم باعث تعرق می‌شود؟

یکی از نگرانی‌های عمده کسانی که می‌خواهند برای خرید روکش چرم اقدام کنند در این باره است که آیا استفاده از روکش چرم باعث تعرق می‌شود. بهتر است بدانید این مشکل در گذشته برای روکش‌های چرم وجود داشت. اما امروزه، روکش‌های موجود در زودلوکس از چرم سوزنی ساخته شده‌اند و همین امر باعث گردش هوا و جلوگیری از تعرق و بوی نامطبوع در اتومبیل می‌شود. در نتیجه، شما می‌توانید به سادگی این روکش را سفارش دهید و از آن برای زیبایی خودرو خود استفاده نمایید.

برای خرید روکش صندلی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد روکش خودرو در اختیار شما قرار دهیم. روکش چرم بهترین روکش برای صندلی‌های خودرو است که باعث جریان یافتن هوا می‌شود، به راحتی قابل تمیز شدن است و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. اگر می‌خواهید برای خرید انواع روکش از جمله روکش صندلی سفارشی اقدام نمایید، می‌توانید به زودلوکس مراجعه کنید. تمامی روکش‌های این سایت کیفیت بالایی دارند و همراه با ضمانت‌نامه به فروش می‌رسند.



نظرات