درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
به عنوان یک مدیر مالی
قیمت بر مبنای قیمت تمام شده واقعی و سود. تولید کننده و از طرف در دیگر قطعا باید قیمت فروش انواع مشابه را مد نظر داشت و در نهایت اعلام قیمت فروش اجرایی گردد
و اما به فقط یک دلیل مهم و مشخص این موارد شدنی نیست
و آن اینکه مواد اولیه تولید کننده که اصلی ترین مبنای قیمت تمام شده است با وجود تحریم ها به قیمت بالایی خرید میشود و عدد خرید قابل اتکا و اعتماد نیست که خود باعث رفتن تولید کننده به سمت مواد اولیه غیر مطلوب و درجه سه لذا در نهایت قیمت تمام شده و فروش عملا هیچ زمان منطقی و عادلانه نخواد بود
منطقی باشیم
با این افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت جهانی فلزات اساسی و تورم وارداتی، گران شدن خودرو اجتناب ناپذیر هست.
اونهم شاید بیش از ۵۰ درصد هم گرون بشه.
اما...ایکاش در قبال این گرون شدن خودرویی ایمن و کماستهلاک تحویل میشد نه گاریهایی معروف به ارابههای مرگ با آلایندگی بالا و استهلاک فجیع...
پس چاره چیست؟
چاره دست خود مردم است...
حالا که قرار است با گران شدن قیمت کارخانه و واردات و تولید بالا در سال ۱۴۰۲، تقریبا رانت خودرویی از بین برود مردم عزیز میتوانند با تحریم خرید خودرو از گاریسازان و مونتاژکاران داخلی درسی به اینها بدهند تا شاید روزی خودرویی مطلوب و در شان ایرانی تولید کنند.
#تحریم_خرید_خودرو
مسخره بازی جدید!!
کجای دنیا یه دولت روی قیمت خودروش نظارت داره؟ و خودرو ساز رو مجبور میکنه با یه قیمت مشخص خودرو رو بیرون بده؟
توی تمام دنیا اینقدر رقابت بین خودرو ساز ها بالاست که قیمت ها افزایش انچنانی پیدا نمیکنه و انواع و اقسام روی های اقساط وجود داره
از طرفی هیچ جای دنیا گمرک روی خودرو وارداتیش نمیبنده به جای این روی ایمنی شدیدا حساسه
درامد مگه خارجی که با خودرو خارجی قیاس میکنید
دیگه هیچ جای دنیا قیمت از روی هزینه تعیین نمیشه ازروی رقابت تعیین میشه
بجای این شامرتی بازیا بگید قرار خودرو گران بشه