1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سامانه ثبت نام خودرو ها بسته شد؛ راه حل جبرانی برای جا مانده ها!

سامانه ثبت نام خودرو ها بسته شد؛ راه حل جبرانی برای جا مانده ها!

1 فروردین 1402
  • 1

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به پایان مهلت ثبت نام برای خودرو های داخلی در ساعت 24 دیشب (29 اسفند) و بسته شدن سامانه گفت: برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در روز های هفتم و هشتم فروردین 1402 اقدام به ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه کنند.

امید قالیباف، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۴ شب گذشته ۲۹ اسفند ماه سامانه ثبت‌نام طرح عرضه یکپارچه خودرو بسته شد؛ هرچند پیش‌بینی می‌شود که تمام متقاضیان ثبت‌نام خود را تا این زمان نهایی خواهند کرد اما برای آن دسته از افرادی که حساب وکالتی را در مهلت مقرر به نام سازمان حمایت باز کردند اما موفق به ثبت‌نام در موعد مقرر نشدند یا بانک‌ها اسامی آن‌ها را به موقع به سامانه ارسال نکرده‌اند، مجددا در روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه سامانه فعال و از این افراد ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

سخنگوی صمت افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت با افزودن این دور روز برای ثبت‌نام، از متقاضیان واجد شرایط می‌خواهد با آرامش در روزهای یاد شده درخواست برای خودروی مورد نظر خود را ثبت‌ کنند.

گفتنی است، مرحله دوم ثبت‌نام برای خودروهای وارداتی در قالب عرضه یکپارچه که از روز ٢۶ لغایت ٢٨ اسفند ماه در نظر گرفته شده بود، پس از یک روز تمدید، آخرین مهلت ثبت‌نام به آخرین ساعت از سال ١۴٠١ (ساعت ٢۴ روز ٢٩ اسفند ماه) در نظر گرفته شد. 

طبق آنچه که سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده این مهلت به صورت پیوسته تمدید نمی‌شود اما در روزهای هفت و هشت فروردین ماه مجدد سایت برای جامانده‌های ثبت‌نام که واجد شرایط هستند، بازگشایی خواهد شد. 



نظرات

  • hossein hossein (3 فروردین 1402 ساعت 09:50)

    اونایی که نتونستن حساب رو وکالتی کنند چی؟
    سامانه فروزه بانک ملی اجازه وکالتی کردن به اسم خودرو های داخلی رو نمیده، مشکل اونه وگرنه ثبت نام که کاری نداره، سامانه های بانک هارو باز کنن تا بتونیم وکالتی کنیم، مطمعنم خیلیا به خاطر وکالتی نبودن حساب نتونستن ثبت نام کنن، مگه چی میشه اجازه بدن وکالاتی کنیم حساب هارو داخل این چند روز؟