1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تغییر خودرو های تحویل 1403 در سامانه یکپارچه آغاز شد

تغییر خودرو های تحویل 1403 در سامانه یکپارچه آغاز شد

5 اردیبهشت 1402
  • 2

از امروز 3 شنبه، متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه که نوبت تحویل خودروی آن ها سال 1403 اعلام شده بود به مدت 5 روز می توانند در سامانه اقدام به تعویض خودروی خود کنند.

چند روز پیش نوبت دهی متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو از سوی خودروسازان مشخص شد. در این بین با توجه به تقاضای بالای ۵ مدل خودرو از یکی از شرکت‌ها، زمان تحویل خودروی این متقاضیان سال ۱۴۰۳ اعلام شده بود.

با توجه به اعتراض متقاضیان، وزارت صمت اعلام کرد که از امروز ۵ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو با ۵ اولویت نسبت به تغییر انتخاب اول خود اقدام کنند.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در این ارتباط تاکید کرد که «اگر متقاضی هر ۵ اولویت را انتخاب کند قطعاً در سال ۱۴۰۲ می‌تواند خودروی خود را دریافت کند و به‌عکس اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکند همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ کماکان برای او ملاک عمل خواهد بود.»

به گفته وی «کسانی که در سال ۱۴۰۲ نوبت‌دهی شده‌اند، اما به‌دلایلی می‌خواهند انصراف دهند و در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودروی وزارت صمت شرکت کنند حتماً باید از طرح ابتدایی که ثبت‌نام کرده‌اند، انصراف دهند؛ گزینه انصراف برای متقاضیان فعال است.»

لازم به اشاره است که اگر متقاضیان از طرح ابتدایی تخصیص خودرو انصراف ندهند برای شرکت در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودرو با مشکل مواجه خواهند شد.



نظرات

  • ALI ALI (6 اردیبهشت 1402 ساعت 01:24)

    گندش رو درآوردن، یکماه پول ملت رو بلوکه کردن، قرار بود تمام خودروها رو توی سال ۱۴۰۲ تحویل بدن چی شد که قسمت اعظم افتاد ۱۴۰۳، بعدشم که خیلیا انصراف دادن همون موقع الان نمیتونن انتخاب کنن چون میگه شما قبلا انصراف دادید، شما که از اول نمیتونستین توی ۱۴۰۲ تمام خودروها رو تامین کنن چرا اینهمه مدت پول مردم رو بلوکه کردین

  • کاربر سایت کاربر سایت (5 اردیبهشت 1402 ساعت 16:45)

    من که از صلح میرم سایت ولی خبری نیست
    کسی هست که موفق به تغییر سده باشه؟؟