درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
اولین بار است که در ایران بدون ارتباط با دلال میشه ماشین رو به قیمت مناسب خرید. سه تا پنج ماه قبل از تحویل ماشین هزینه دریافت می شود پس خودروساز مشکل نقدینگی ندارد و مونتاژی ها هم سود خودشون رو می برند فقط دوبله سوبله برنمی دارند مخصوصا نمایندگی های بی وجدان
شما هم پول خوبی از این تحلیل ها انگار گیرت میاد. سمت مردم باش
متن بسیار عالی و مفید و جذاب با توضیحات کامل و جامع
تحلیل خوبی بود،نکات ریزی را نمایان میکنه..
سلام
قطعاً هر فروشنده دوست داره تا کالاش رو با بالاترین سود بفروشه،ولی این که نمیشه، پس انصاف چی میشه،سیاستگزار تمامِ موارد(هزینه ها) رو از چین گرفته تا مصرف کننده به علاوه ی ۱۷ در صد سود در نظر گرفته پس نمی خواد شما نگرانِ سودِ شرکت هایِ مونتاژ کار باشین
مورد بعد اختلافِ قیمتِ شرکت و بازارِ آزاد و سودا گریِ یِ سری دلال ِ که اونم با ابزارِ مالیات بر عایدیِ سرمایه جلوش گرفته میشه ،در ضمن عرضه ی بیشتر مساوی ست با کاهشِ تقاضا و در نهایت کاهشِ قیمت،در ضمن با ثبت نام اتومبیل بخشِ زیادی از نقدینگی موجود در جامعه جمع میشه و سمتِ سکه و دلار و مسکن نمیره پس در نهایت می تونه باعث کاهشِ قیمتِ این موارد هم بشه
معوقات رو هم که میشه با خریدِ بیشتر از کشور چین و افزایش خطوطِ مونتاژ حل کرد پس می تونه باعثِ اشتغال هم بشه
کشور چین هم مطمئن باشین تو این تعدادِ سفارش هیچوقت نمی مونه
همگی موفق باشیم ..
سلام
قطعاً هر فروشنده دوست داره تا کالاش رو با بالاترین سود بفروشه،ولی این که نمیشه، پس انصاف چی میشه،سیاستگزار تمامِ موارد(هزینه ها) رو از چین گرفته تا مصرف کننده به علاوه ی ۱۷ در صد سود در نظر گرفته پس نمی خواد شما نگرانِ سودِ شرکت هایِ مونتاژ کار باشین
مورد بعد اختلافِ قیمتِ شرکت و بازارِ آزاد و سودا گریِ یِ سری دلال ِ که اونم با ابزارِ مالیات بر عایدیِ سرمایه جلوش گرفته میشه ،در ضمن عرضه ی بیشتر مساوی ست با کاهشِ تقاضا و در نهایت کاهشِ قیمت،در ضمن با ثبت نام اتومبیل بخشِ زیادی از نقدینگی موجود در جامعه جمع میشه و سمتِ سکه و دلار و مسکن نمیره پس در نهایت می تونه باعث کاهشِ قیمتِ این موارد هم بشه
معوقات رو هم که میشه با خریدِ بیشتر از کشور چین و افزایش خطوطِ مونتاژ حل کرد پس می تونه باعثِ اشتغال هم بشه
کشور چین هم مطمئن باشین تو این تعدادِ سفارش هیچوقت نمی مونه
همگی موفق باشیم ..
سیاست کثیفی بود در این دوره ، چراکه هر چه ماشین تولید شده سایپا و در انبار مونده و بدون مشتری با عقب نشینی مصاحتی ایران خودرو ، همچین به خیک ملت شریف و غیرت مند ایران اونهم با نوبت یکساله بستین که حالا، حالا یادمون میمونه و از طرف دیگه قیمت خودروهای چینی که سگ سوارشون نمیشه با تبلیغات کاذب با قیمت نجومی به این ملت در حال فروش هستن ، از ماست که بر ماست . کجاهست منتقدان خودرو و کجا شورای رقابت و تعزیرات که اینچنین خودروها در کشور دوست و برادر چین قیمت نداره و در کشور ما سرو کله میشکونن . واقعآ بدبختیم
انشالله همه خودرو منظورشون رو دریافت میکنند بنظرمن بشخصه بعد ۲۵ بار ثبت نام در طرحهای قبلی و برنده نشدن این طرح یک طرح خوب و موفق خواهد بود
اونقدر در این ایام و قبل از آن خودرو سازها و مونتاژی چاپیدن ملت رو تو کجا بودی
الان هم ۵ تا سکه میگیرن نمایندگی تا فقط ثبت نام با قیمت کارخونه بماند که چه سودهایی دلالها بردن
شما هم حتما ذینفع خودرویی هستی عرضه ندارن جمع کنن
مثل ترکیه کلا وارد کنن
چقدر پول میگیرید از چه جبهه ای که این مطالب و همچین نوشتید که آدم دلش برای تولید کننده ها خصوصی و دولتی کباب میشه
که نمیتونن خودروهای بی کیفیت و دوبرابر قیمت کشورهای همسایه به مردم قالب کنن
دست بردارید ارز دلتی میگیرید
اشک تمساح هم میریزید
دست بردارید????????
چرا اینقدر جو میدین. حالا بعداز سالها این دولت اومده کمی ساماندهی کنه موضوع خودرو را که مردم بارها ثبت نام میکردن درقرعه کشی برنده نمیشدن وسالها آرزوی خرید خودرو ازکار خانه را داشتن حالا نهایت چند ماه صبر می کنن وحد اقل میدونن ماشین می گیرن. واون بنده خدایی که 100 تومن نداشت یک ماه برای ثبت نام بذاره چجوری چند ماه بعد 400 یا 500 پول تهیه کنه برای ماشین. پس عملا کسی ماشین میخواست وشرایطشو داشت دست خالی بر نمیگرده