1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پرداخت خودکار عوارض آزادراهی با آیتول

پرداخت خودکار عوارض آزادراهی با آیتول

10 خرداد 1402
  • 0

آیتول، امکان پرداخت خودکار عوارض آزادراهی را بدون لحظه‌ای توقف در مسیر ایجاد کرده است تا کاربران به صورت آنی عوارض خود را تسویه کنند.

مالکان خودرو که قصد تردد در جاده‌ها و آزادراه‌های بین شهری را دارند، می‌توانند با خیالی آسوده از طریق نشانی اینترنتی itoll.com  علاوه بر پرداخت سریع و بی‌وقفه عوارض آزادراهی خودروی خود، از خدمات جامع خودرویی این سامانه بهره‌مند شوند.

کاربران پس از ورود به وبسایت آیتول، می‌توانند با روشی سریع و ساده، از میان خدمات متنوع آیتول، خدمت «استعلام و پرداخت عوارض آزادراهی» را انتخاب کنند و سپس با وارد کردن شماره پلاک خودرو و شماره تلفن همراه، علاوه بر استعلام جزئیات عوارض خودرویی، با استفاده از قابلیت پرداخت آنلاین آیتول، بدهی خود را به صورت آنی تسویه کنند.

کاربران با انتخاب گزینه «پرداخت عوارض» در سامانه آیتول، این امکان را پیدا خواهند داشت تا در سریع‌ترین زمان به درگاه‌های پرداخت الکترونیک راهور ناجا متصل شوند و طی فرآیندی امن و بی دردسر، عوارض آزادراهی خودرو را پرداخت کنند؛ به این ترتیب سوابق فعالیت کاربران در پروفایل شخصی آنها ثبت می­شود تا از بروز پرداخت‌های تکراری جلوگیری و فعالیت‌های آتی کاربران تسهیل شود.

از آنجا که، مالکان خودرو پس از تردد از عوارضی آزادراه‌ها، تنها پانزده روز برای تسویه بدهی عوارض خودرو خود مهلت دارند و پس از این مدت مشمول پرداخت جریمه دیرکرد می­شوند، بهترین راهکار پرداخت آنلاین و در لحظه عوارض است.

بر این اساس، آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، این امکان را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به احراز هویت سخا، از طریق نصب اپلیکیشن و یا وبسایت آیتول، از مزیت پرداخت خودکار عوارض آزادراهی نیز استفاده کنند. کافی است در قسمت پرداخت عوارض جاده‌ای گزینه پرداخت خودکار را فعال کنند تا پس از گذر از آزادراه‌های الکترونیک جاده‌ای و اتوبان‌های بین شهری، مبلغ عوارض به صورت اتوماتیک از حساب‌ کاربری برداشت و تسویه شود.

آیتول به عنوان سامانه‌ یکپارچه خدمات خودرویی، پیرو تحقق وعده برند خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، سرویس‌های متنوعی چون استعلام نمره منفی گواهینامه، پرداخت جریمه دیرکرد طرح ترافیک، خرید اقساطی بیمه خودرو، تعویض پلاک و معاینه فنی غیرحضوری، آیتول شاپ(فروش روغن موتور، باتری، فیلتر) و ... را ارائه کرده‌ است.

اگر شما هم مشتاق هستید تمام نیازهای خودرویی خود را از طریق یک سامانه جامع، به ‌صورت یکجا و بدون اتلاف وقت رفع کنید، به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.



نظرات