1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. فروش بهمن موتور
  5. 29 خرداد؛ عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا + قیمت پایه

29 خرداد؛ عرضه 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا + قیمت پایه

22 خرداد 1402
  • 3

به بنظر می رسد که پس از چند  ماه وقفه، عرضه خودرو در بورس کالا مجددا از سر گرفته شده و بهمن موتور چراغ اول را روشن کرده است.

با اعلام سازمان بورس کالای ایران، دوشنبه هفته آتی مورخ 29 خرداد 1402 شرکت بهمن موتور تعداد 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ را در بوس عرضه خواهد کرد.

قیمت پایه دیگنیتی پرستیژ 1 میلیارد و 296 میلیون تومان در نظر گرفته شده و خریداران باید 100 مبلغ نهایی را هنگام خرید بپردازند.

موعد تحویل این خودرو ها نیز 12 شهریور ماه 1402 خواهد بود.

جزئیات عرضه دیگنیتی پرستیژ در بورس:

نام خودرو: دیگنیتی پرستیژ سفید
تعداد: ۶۰۰ دستگاه 
قیمت پایه: ۱۲/۹۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
میزان پیش پرداخت: ۱۰۰ درصد 
تاریخ تحویل: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲

منبع Car.ir


نظرات

  • پرهام دلجو پرهام دلجو (22 خرداد 1402 ساعت 23:46)

    بسیار جالب توجه در نوع خودش ... بگید چرا ؟؟

    جواب : بهمن موتور واسه فروش تو طرح یکپارچه اعلام میکنه هیچی ماشینی نداره و تو دوره دوم عملا" شرکت نکرد ...

    اما یهو با امداد غیبی 600 تا دیگ پرستیژ از آستین مبارکشون میارن بیرون تا انتهای فی خالدون مردمان تا دسته و ایضا" کاملا" خشک خشک در اندرون مردمان بوسیله قیمت گذاری عجیب غریب بورس کالا فرو نشانده و به ریش مردم بخندیدندی !!!

    حال بیابید اون نماینده های پرتقال فروشی که شاسی بلند یواشکی از همین بهمن موتور ناکس بگرفتندی و با رانت و شانتاژ مجددا" حالی به گروه بهمن دادندی و وی را به بورس کالا رهنمون کردندی !!!

    شانگ شانگ (24 خرداد 1402 ساعت 16:08)

    بهمن موتور بزرگترین شرکت رشوه دهنده و فاسد در بین شرکت های خودرو مونتاژکار دنیاست .... این شرکت مادر جنده که به نمایندگان و وزرا و سفرا و سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان حج و زیارت و صدا و سیما و استانداری ها و ائمه جمعه و ستاد فرمان اجرائی امام و.... ماشین بدون نوبت و با شرایط ویژه داده به هیچ عنوان طرف مردم نیست و اگر وزیر جدید صمت که گفته طرف مردم هستم جلوی این شرکت خواهر ج نده رو نگیره بازار خودرو به لجن کشیده میشه.

  • سجاد سجاد (22 خرداد 1402 ساعت 14:38)

    سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای ضوابط قیمت گذاری و فروش خودرو‌های مونتاژی را به شرکت‌های خصوصی اعلام کرد.
    ۱- فروش کلی محصولات شرکت‌های صنایع خودروسازی ایلیا، فردا موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو و بهمن موتور براساس تصمیمات جلسه ۵۴۳ شورای رقابت و همچنین معاونت صنایع حمل و نقل صرفاً از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و با هماهنگی مراجع ذیربط صورت پذیرد و هرگونه عرضه خودرو خارج از سامانه مذکور اعم از فروش محصول توسط نمایندگی‌های آن شرکت در قالب تحویل فوری و یا فروش اقساطی ممنوع و در حکم عرضه خارج از شبکه بوده و در صورت مشاهده در قالب قوانین تعزیری اقدام خواهد شد.
    البته بجز شرکتهایی که به نمایندگان ماشین دادند